ادامه کمک های پزشکی چین به ایران برای مبارزه با کرونا

© Depositphotos.com / JaneUKمذاکرات ایران با چین برای راه اندازی یک شرکت لاستیک سازی در خوزستان
مذاکرات ایران با  چین برای راه اندازی یک شرکت لاستیک سازی در خوزستان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سفیر ایران از ارسال چند محموله تجهیزات پزشکی ‏از شهرهای مختلف چین به ایران خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، محمد کشاورززاده در توییتی اعلام کرد: با تلاش بی وقفه همکارانم در سفارت موفق شدیم همزمان با عید نوروز با یک هواپیمای باری 14.5 تن تجهیزات پزشکی به ایران ارسال کنیم.

وی همچنین گفته است که "ساعاتی دیگر دومین هواپیما به همین مقدار اقلام پزشکی عازم ایران خواهد شد. با کمک سر کنسولگری های ایران در گوانجو و شانگهای نیز جمعه شب چندین محموله به کشورمان ارسال می‌شود.

آقای محمد کشاورز زاده چندی پیش نیز در توییت خود ضمن صحبت از ادامه کمک های چینی ها به مردم ایران برای مبارزه با ویروس کرونا نوشته بود : شوق و اشتیاق مردم چین برای ارسال کمک به ایران تحسین برانگیز است طی چند روز گذشته صدها هزار ماسک، لباس محافظ، عینک ،کلاه و دستگاه تنفسی دریافت و در سفارت دپو شده برای ارسال این کمکها درخواست اعزام هواپیمای باری به پکن را کرده ام که امیدوارم سریعا برسد.

دیروز علیرضا وهاب زاده،  مشاور وزیر بهداشت و مسوول فضای مجازی قرارگاه مقابله با کرونا  در ایران اعلام کرد طی یک روز 1237 مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و شمار مبتلایان به 19644 نفر رسید.  6745 نفر از بیماران مبتلا بهبود یافته و ترخیص شده اند با جان باختن 149 نفر از بیماران، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به 1433 نفر رسید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала