جملات جنجالی گزارشگر محبوب فوتبال و عذرخواهی پس از آن +ویدئو

© AFP 2023 / Jung Yeon-jeعذرخواهی بازیگر آمریکایی از ایران
عذرخواهی بازیگر آمریکایی از ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بخشی از گفت‌و‌گوی مجری برنامه تلویزیونی شبکه سه سیما با سعید حدادیان علاوه بر حاشیه‌ساز شدن و واکنش‌های بسیار کاربران، منجر به عذرخواهی این مجری در برنامه بعدی نیز شد.

به گزارش اسپوتنیک، جواد خیابانی گزارشگر فوتبال و مجری ویژه برنامه تلویزیونی شبکه سه برای مقابله با کرونا، در مصاحبه با مهمان برنامه سعید حدادیان، از این مداح خواسته تا روی آنتن بخواند، اما حدادیان امتناع کرد و گفت که گلویش خلط دارد. در پاسخ به این صحبت او جواد خیابانی بلافاصله می‌گوید: «خلطت را هم دوست داریم!»
این جمله با انتقادات بسیاری از سوی مردم در دنیای حقیقی و مجازی همراه شد و به شدت خبرساز شد که در نهایت با عذرخواهی جواد خیابانی از مردم در این رابطه، خاتمه یافت.

View this post on Instagram

A post shared by #karmania_hod hod_khabar_resan (@karmanianews) on

کاربران بسیاری از این اتفاق انتقاد می‌کنند و جواد خیابانی را سلطان معذرت‌خواهی در تمام دوران‌ها می‌دانند که سخنش تنها چند ساعت بیشتر دوام ندارد و بارها مجبور به عذرخواهی شده است. این کاربران ضمن اظهار تاسف از چنین اتفاقاتی که به وفور در صدا و سیمای ایران رخ می‌دهند عنوان می‌کنند جواد خیابانی به این سبک سخن گفتن و ارتباط با سایرین شدیدا عادت کرده است و وقتی امثال فردوسی‌پور از تلویزیون برود چنین افرادی باید جایگزین او شوند. گروهی از کاربران نیز با بیان اینکه حتی اگر خیابانی قصد محبت و احترام به مهمان را داشته جمله‌ی درستی انتخاب نکرده است و این حرف او اوج تملق و چاپلوسی است؛ و با اشاره به اشتباهات سر زده از این مجری معتقدند او ابدا صلاحیت مجری‌گری را ندارد.

View this post on Instagram

A post shared by شبکه تی وی پلاس (@tvpluss) on

برخی دیگر نیز با طنز نسبت به این موضوع واکنش نشان می‌دهند و عنوان می‌کنند دنیای عشاق به قبل و بعد از این دلبری جواد خیابانی تقسیم شد. و با وجود اینکه حدادیان در همان لحظه متوجه صحبت خیابانی شد، خود خیابانی متوجه اشتباه‌ش نشد. این کاربران عقیده دارند همین مجریان بی‌سواد هستند که امثال حدادیان که مداحی بیش نیست را بزرگ می‌کنند که به خودشان اجازه می‌دهند و راجع به هر چیزی در جلساتشان اظهارنظر می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by جواد خیابانی (@ostad_khiyabani) on

علاوه بر این، جمعی از کاربران با عنوان اینکه مشکل جوزدگی در جامعه ایران اپیدمی شده است و یکی از آسیب‌های پنهان جامعه‌ی امروزه به شمار می‌آید، امیدوارند جامعه‌شناسان ایرانی به این مشکل اعم از سیاسی، مذهبی، ورزشی، اقتصادی و غیره ... بیشتر حساسیت نشان دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала