کمک 23.4 میلیون دلاری ژاپن به ایران برای مقابله با کرونا

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / کمک 23.4 میلیون دلاری ژاپن به ایران برای مقابله با کرونا
کمک 23.4 میلیون دلاری ژاپن به ایران برای مقابله با کرونا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سفیر ژاپن در ایران خبر از تصمیم دولتش برای اعطای کمک مالی حدود 23.4 میلیون دلار به ایران برای مقابله با ویروس کرونا داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، میتسوگو سایتو، سفیر ژاپن در ایران روز جمعه در حساب اینستاگرام با تبریک عید نوروز و آرزوی بهترین ها برای مردم ایران خبر از تصمیم دولت ژاپن برای اعطای کمک مالی حدود 23.4 میلیون دلار به ایران برای مقابله با ویروس کرونا داد.

تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در جهان از 209 هزار نفر عبور کرد

وی افزود: ضمن قدردانی از حمایت همیشگی شما ملت بزرگ ایران، باید بگویم که خیلی خوشحالم که برای دومین سال در عید نوروز در کنار شما هستم.

سایتو اظهار کرد: با همراهی، همدلی و کمک شما مردم عزیز ایران، این مسیر را طی کرده ایم و امیدواریم در کنار هم ادامه دهیم و از این بابت از شما بسیار سپاس‌گذار هستیم.

سفیر ژاپن در ایران اضافه کرد: ضمن همدردی با شما مردم ایران بابت شرایطی که ویروس کرونا در کشور به وجود آورده است برای مردم عزیز ایران سلامتی و عبور سریع از این بحران (بیماری) را آرزومندم.

پیشتر نیز سفارت ایران در توکیو از تصمیم دولت ژاپن برای کمک پزشکی به میزان 2 و نیم میلیارد ین (واحد پول ژاپن) به ایران و حمایت این کشور در راستای کنترل شیوع کرونا قدردانی کرده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала