دانشمندان روسی 6 دارو علیه کروناویروس تهیه کردند

© Sputnik / Nina Alekseeva /  مراجعه به بانک تصاویر دانشمندان روسی 6 دارو علیه کروناویروس تهیه کردند
دانشمندان روسی 6 دارو علیه کروناویروس تهیه کردند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نخست وزیر روسیه از توسعه 6 داروی ضد کرونا ویروس خبر داد و گفت که اميدوار است كه اثربخشی این داروها به زودي تأييد شوند.

به گزارش اسپوتنیک،  میخائیل میشوستین، نخست وزیر روسیه با اعلام اینکه شش واکسن ضد کرونا ویروس توسط محققان روسی تولید شده است گفت: انتظار دارد در آینده نزدیک اثربخشی داروهای روسی علیه کروناویروس تأیید شوند.

کرملین در مورد سلامت پوتین در ارتباط با کروناویروس سخن گفت - اسپوتنیک ایران
کرملین در مورد سلامت پوتین در ارتباط با کروناویروس سخن گفت

وی افزود: "در حال حاضر در روسیه آزمایشاتی بر روی شش داروی اینچنینی در حال انجام است. دانشمندان ما در مدت زمان بسیار کوتاهی آنها را ایجاد کردند، در مدت زمان دو ماه و با استفاده از فناوریهای موجود و تقریباً جدیدترین فناوریهای بیوتکنولوژی."

وی تأکید کرد که کارها بصورت شبانه روزی ادامه می یابد و گفت: "در آینده نزدیک امیدواریم که ایمنی و اثربخشی این داروها تأیید شوند و بتوان از آنها برای پیشگیری و کنترل شیوع این بیماری استفاده کرد."

نخست وزیر همچنین اعلام کرد که در صورت لزوم دولت اقدامات لازم را برای حمایت از مردم و کمک های هدفمند به صنایع و شرکت هایی که در معرض خطر هستند انجام می دهد.

وی گفت: "هدف اصلی ما، همانطور که بارها گفته ایم جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس و کنترل وضعیت در حالت بدون توقف است که این اقدمات نه فقط به صورت محدودیت در پروازها و همایش ها است بلکه شامل اقدامات دیگر و همچنین ایجاد و تولید دارو و واکسن نیز می باشد."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала