خرید اسلحه به خاطر ترس از کرونا!

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر خرید اسلحه به خاطر ترس از کرونا!
خرید اسلحه به خاطر ترس از کرونا! - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شیوع ویروس کرونا در کشور کانادا باعث ترس شدید شهروندان این کشور شده و آنها به فروشگاه های اسلحه فروشی هجوم می برند.

 به گزارش اسپوتنیک به نقل از مشرق ، در پی شیوع ویروس کرونا در "کانادا" و ترس عموم مردم، فروشگاه‌های فروش اسلحه در این کشور با افزایش فروش سلاح گرم مواجه شده‌اند.

پایگاه خبری "newsweek" در گزارشی نوشت، در یک روند مشابه همانطور که در کشور آمریکا دیده شد (صف طولانی جهت خرید اسلحه)، بسیاری از فروشگاه‌های اسلحه در این کشور از افزایش تقاضا برای خرید سلاح خبر دادند.

وسایل ضد کرونا در سیبری رونمایی شد - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
وسایل ضد کرونا در سیبری رونمایی شد

"راس فاکنر"، صاحب نمایندگی اسلحه در "مک آدام"، روستایی در "نیوبرانزویک"، به مطبوعات کانادا گفت: «ما شاهد افزایش فروش هستیم؛ وقتی اوضاع سخت می‌شود، مطمئناً احساس ناامنی بوجود می‌آید؛ به خصوص وقتی که در شرایطی مثل الان قرار داریم.»

"وس وینکل" رئیس انجمن اسلحه و مهمات کانادا گفت: «انفجار فروش را در آخر هفته مشاهده کردم! من در حال تماشای تیک سفارشات آنلاین هستم و صادقانه بگویم سالها چنین عددی را ندیده‌ام؛ همانطور که ما در حال صحبت هستیم، اسلحه‌ها به فروش می‌رسد؛ این بسیار باورنکردنی است.»

او ادامه داد: «افزایش شدید تعداد افرادی که اقدام به خرید اسلحه می‌کنند ممکن است ناشی از وحشت باشد.»

افزایش فروش اسلحه نیز در حالی اتفاق می‌افتد که کانادا در حال بحث و گفتگو در مورد اصلاح قانون آزادی سلاح در این کشور است.

براساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، تعداد موارد ابتلا به نوع جدید ویروس كرونا در سراسر جهان از مرز 209 هزار نفر فراتر رفته است، بیش از 8700 نفر بر اثر این بیماری جان باختند.

در شبانه روز گذشته 16556 مورد جدید از ابتلا به نوع جدید ویروس کرونا در جهان ثبت شده است که از این تعداد فقط 58 مورد در چین بوده است. در حال جاضر تعداد کل افرادی که در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند 209839 می باشد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала