کارشناسی احتمال عفونت مجدد به کرونا ویروس را ارزیابی کرد

© Sputnik / Ilya Naymushin /  مراجعه به بانک تصاویر کارشناسی احتمال عفونت مجدد به کرونا ویروس را ارزیابی کرد
کارشناسی احتمال عفونت مجدد به کرونا ویروس را ارزیابی کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گاهی نتیجه آزمایش فرد پس از درمان کرونا ویروس که مرخص می شود به دلیل کند بودن روند بهبود ارگانیسم مثبت اعلام می شود، ابتلای مجددی در کار نیست.

به گزارش اسپوتنیک، پروفسور آنچا بارانوا استاد دانشکده زیست شناسی دانشکده GMU در ایالات متحده آمریکا، در مصاحبه با ریانووستی اذعان داشت: همه اینها با این واقعیت شروع شد که در ژاپن یک بیمار مرخص شده بود و پس از آن با آزمایش مجدداً وجود کرونا ویروس را نشان داد. به احتمال زیاد، این آزمایش اولیه اشتباه بوده است، آزمایش ها هنوز هم کامل نیستند.

پلیس هند فیلمی درباره نحوه شستن دست ها ضبط کرد - اسپوتنیک ایران
پلیس هند فیلمی درباره نحوه شستن دست ها ضبط کرد

اکنون داده هایی از چین دریافت شده است که تا ۱۴ درصد افرادی که با دو آزمایش منفی از بیمارستان مرخص شده اند، به خانه رفته اند در خانه مانده اند و سپس آزمایش دیگری از آنها گرفته اند و این مثبت است.

با این حال، به احتمال زیاد، این به معنای عفونت مجدد نیست، بلکه به معنای چیز دیگری است این بدان معنی است که در فرد برای مدت طولانی عفونت باقی می ماند.

وی توضیح داد که تا همین اواخر، هنگامی که فردی بعد از کرونا ویروس سالم به نظر می رسید و هنوز یک هفته در قرنطینه بود، به او دو تست داده می شود و اگر هر دو آزمایش منفی بودند، به خانه می روند.

تعداد سه آزمایش مثبت را نمی توان نادیده گرفت، بنابراین در حال حاضر در چین بیماران نباید یک هفته پس از بهبودی از قرنطینه خارج شوند، بلکه پس از گذشت دو هفته آنها باید سه آزمایش انجام دهند و همه آنها باید منفی باشند.

بارانوا همچنین خاطرنشان كرد كه تاكنون این موضوع خیلی دقیق نیست، اما به احتمال زیاد هیچ صحبتی در مورد عفونت مجدد وجود ندارد. ویروس بسیار به آرامی از بین می رود و این عواقب اپیدمیولوژیک بزرگی دارد، اما در مقیاس عفونت مجدد زیاد نیست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала