شمار قربانیان کرونا در ایران به 1284 نفر رسید

© AP Photo / Anmar Khalilشمار قربانیان کرونا در ایران به 1284 نفر رسید
شمار قربانیان کرونا در ایران به 1284 نفر رسید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون وزارت بهداشت ایران اعلام کرد که شمار قربانیان ویروس کرونا در ایران به 1284 نفر رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، علی رضا رئیسی، معاون وزارت بهداشت ایران امروز پنجشنبه آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را 18 هزار و 407 نفر و شمار جانباختگان ناشی از این ویروس را هزار و 284 نفر اعلام کرد.

کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت ایران  - اسپوتنیک ایران
هر ۱۰ دقیقه یک نفر در ایران بدلیل ابتلا به کرونا می‌میرد

علی رضا رئیسی روز پنجشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و فوت ناشی از این ویروس در کشور بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، 1046 مورد جدید ابتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد و شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به 18407 نفر رسید.

وی ادامه داد: خوشبختانه 5979 نفر از بیماران کووید 19 در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است.

معاون وزیر بهداشت ایران گفت: متاسفانه با جان باختن 149 نفر از بیماران، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به 1284 نفر رسید.

ویروس کرونا در پایان سال گذشته میلادی در شهر ووهان چین گسترش پیدا کرد، مقامات چین از شیوع نوعی از ذات الریه با منشا ناشناخته خبر دادند. کارشناسان به این نتیجه رسیدند که عامل ایجاد کننده آن یک ویروس جدید است. اکنون با گذشت دو ماه شیوع این ویروس در چین کاهش یافته است و به کشورهای دیگر راه یافته است. در ایران از مردم خواسته شده است که برای جلوگیری از گسترش این بیماری به مدت دو هفته در خانه بمانند تا همگان بتوانند این بیماری را ریشه کن کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала