نوشیدن ادرار گاو برای پیشگیری از کرونا +عکس، ویدئو

CC0 / Pixabay / Корова
Корова - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک گروه هندو در شهر دهلی هندوستان در یک مهمانی عمومی برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا ادرار گاو نوشیدند.

به گزارش اسپوتنیک، در دهلی هند یک مهمانی با حضور ۲۰۰ نفر توسط گروه موسوم به "اتحادیه هندوهای کل هند" در مقر این گروه ترتیب داده شد که مهمانان برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا ادرار گاو نوشیدند. برگزارکنندگان این مهمانی امیدوارند برنامه نوشیدن ادرار گاو را در مناطق دیگر هند هم برگزار کنند.
بسیاری از هندوها گاو را حیوان مقدسی می‌دانند و باور دارند که نوشیدن ادرار گاو خواص دارویی دارد. آنها از چندین دهه قبل از ادرار گاو برای درمان سرطان و دیگر بیماری‌ها استفاده می‌کنند. اما کارشناسان طبی چنین ادعایی را رد می‌کنند. "اوم پراکاش" یکی از مهمانان حاضر می‌گوید: «۲۲ سال است که ما ادرار گاو می‌نوشیم و در مدفوع گاو حمام می‌کنیم و در طی این مدت هرگز به مصرف داروی انگلیسی احساس نیاز نکرده‌ایم.»

View this post on Instagram

A post shared by نیوز 365 (@news365.days) on

کاربران به این موضوع واکنش نشان می‌دهند و متعجب از این طرز تفکر، عنوان می‌کنند هندوها قرار است چه ویروسی را به جهانیان هدیه کنند؟! برخی از این کاربران اسلام را دین پاکی‌ها می‌دانند و برخی دیگر ادرار شتر، عنبرنساء و روغن بنفشه را روش دیگری برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا در میان گروهی از ایرانیان عنوان می‌کنند.

گروهی از کاربران عنوان می‌کنند در حالی که یک مسلمان با خواندن این خبر به خنده می‌افتد، هندوها نیز وقتی خبر عنبرنساء و روغن بنفشه را می‌خوانند خواهند خندید؛ چراکه هر دو گروه کار خود را درست و کار طرف مقابل را خنده‌دار و مضحک می‌بینند.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on

این کاربران بر این باورند ‏وقتی بشر تصمیم به خود مدیریتی در عالم خلقت داشته باشد، با کوچکترین بحران حقارتشان عیان می‌شود و برای در امان ماندن از کرونا، یا الکل سر می‌کشد یا چون هندوها ادرار گاو می‌نوشد و یا چون مردم اسرائیل خون ناف نوزاد!
اما جمعی از کاربران با طنز بیان می‌کنند اگر کرونا بفهمد ملت‌ها چه چیزهایی برای پیشگیری می‌خورند پا به فرار می‌گذارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала