پرستاران ایتالیایی در حال مبارزه با کرونا: ما گوشت دم توپ نیستیم !

© Sputnik / Alessandro Rota /  مراجعه به بانک تصاویر پرستاران ایتالیایی در حال مبارزه با کرونا: ما گوشت دم توپ نیستیم !
پرستاران ایتالیایی در حال مبارزه با کرونا: ما گوشت دم توپ نیستیم !  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وضع متشنج در بیمارستان های ایتالیا به دلیل کمبود ماسک های پزشکی ، سیستم های تست ویروس کرونا و روپوش محافظتی برای کادر درمانی به بالاترین شدت خود رسیده و پرستاران تهدید کرده اند در صورت عدم بهبود شرایط کار خود اعتصاب خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه  ایتالیایی L'Espresso ، موج اعتراضات در بین پرستاران استان های  لمباردی و پیمونت ایتالیا بالا گرفته است.  

 کلودیو دلی کاری و آنجلو مکشیا ، مسئولان سندیکای پرستاران منطقه می گویند :"ما به تجهیزات و لوازم محافظتی شخصی و سیستم های تست ویروس کرونا نیاز فوری داریم ، ما گوشت دم توپ نیستیم. ما حامل عفونت و ترس برای خانواده هایمان هستیم. به نظر می رسد مصوبه ای که باید به تصویب دولت برسد ، برای کارکنان عرصه خدمات اجتماعی پاداش یک هزار یورو را برای آنچه ما انجام می دهیم، در نظر گرفته است. اما هزار یورو پاداش برای کار ما ناچیز و به اندازه صدقه ای است که به گدایان می دهند . "

گمانه زنی درباره کانون اولیه شیوع کرونا در اروپا  - اسپوتنیک ایران
گمانه زنی درباره کانون اولیه شیوع کرونا در اروپا

تنش به بالاترین حد خود رسید و اتحادیه پرستاران استان های لومباردی و پیمونت تهدید کرده ، پرستاران در صورت عدم اجرای مطالبات خود اعتصاب خواهند کرد.

در 11 مارس ، سازمان بهداشت جهانی شیوع نوع جدید بیماری ویروس کرونا  را بیماری همه گیر اعلام کرد. طبق آخرین آمار، 184976مورد ابتلا به کرونا در سراسر جهان ثبت شده است. این بیماری 159 کشور را  در بر گرفته که در آنها  7529 نفر در اثر ابتلا به  کرونا ویروس جان خود را از دست دادند. در اروپا 63503 نفر مبتلا هستند و میزان مرگ و میر 2755 نفر است.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала