گمانه زنی درباره کانون اولیه شیوع کرونا در اروپا

© REUTERS / Yara Nardiگمانه زنی درباره کانون اولیه شیوع کرونا در اروپا
گمانه زنی درباره کانون اولیه شیوع کرونا در اروپا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شاید گردشگران سراسر اروپا در استراحتگاه اسکی "ایشگل" در اتریش به ویروس کرونا مبتلا شده باشند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه Der Spiegel ، شواهد زیادی حاکی از این هستند که شاید ایشگل کانون اولیه برای شیوع کرونا در اروپا بوده است. از جمله بسیاری از افراد مبتلا در کشورهای اسکاندیناوی و آلمان به این استراحتگاه اسکی  سفر کرده بودند.. همچنین گزارش شده است که متصدی بار (بارمن)  كیتسلوک  در این استراحتگاه به كرونا ویروس مبتلا شده و بسیاری از گردشگران اروپایی نیز در آنجا دچار این بیماری هولناک شده اند.

ترس از کرونا به شورای  امنیت رسید - اسپوتنیک ایران
ترس از کرونا به شورای امنیت رسید

این نشریه تأکید می کند که علیرغم وجود تعداد زیاد از افراد مبتلا ،تله کابین ها و بارها در این استراحتگاه ها کوهستانی اتریش  تا آخر هفته گذشته کار می کردند. نشریات محلی،  کارکنان صنعت گردشگری  و مقامات منطقه را متهم کردند که علیرغم خطر موجود برای سلامتی انسان مردم می خواستند تا حد امکان سود بیشتری کسب کنند. با این حال ، شهردار ایشگل این ادعاها را رد کرده و می گوید همه اقدامات لازم به موقع انجام شده است.

در 11 مارس ، سازمان بهداشت جهانی شیوع نوع جدید بیماری ویروس کرونا  را بیماری همه گیر اعلام کرد. طبق آخرین آمار، 184976مورد ابتلا به کرونا در سراسر جهان ثبت شده است. این بیماری 159 کشور را  در بر گرفته که در آنها  7529 نفر در اثر ابتلا به  کرونا ویروس جان خود را از دست دادند. در اروپا 63503 نفر مبتلا هستند و میزان مرگ و میر 2755 نفر است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала