فوربس: ویروس کرونا موجب فقیر شدن ثروتمندان شد

CC BY 4.0 / TASNIM NEWS AGENCY / M.Hasan Zarifmanesh / فوربس: ویروس کرونا موجب فقیر شدن ثروتمندان شد
فوربس: ویروس کرونا موجب فقیر شدن ثروتمندان شد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پس از سقوط شدید بازارهای جهانی سهام در روز دوشنبه ، ثروت و دارایی 20 ثروتمند جهان با 68 میلیارد دلار کاهش یافت.

 به گزارش اسپوتنیک به نقل از مقاله منتشر شده در فوربس " سهام S&P 500 با 12٪ سقوط و Dow Jones با افت 13٪ ، بزرگترین سقوط از سال 1987 در بورس جهان است که موجب شده است تا ثروت 20 ثروتمندترین جهان به میزان 68 میلیارد دلار سقوط کند."

در یک روز در استان هوبی چین هیچ مورد مبتلا به کرونا ویروس ثبت نشد  - اسپوتنیک ایران
در طی یک روز در استان هوبی چین هیچ مورد ابتلا به کرونا ویروس ثبت نشد

طبق گفته Forbes Real-Time ، بیشترین ضرر مربوط به موسس فیس بوک مارک زاکربرگ است که 8.8 میلیارد دلار از دست داد ، مدیرعامل سابق مایکروسافت استیو بالمر، که ثروت او به میزان 6.9 میلیارد دلار سقوط کرد، و بنیانگذار اوراکل، لری الیسون، 6 میلیارد دلار از دست داد. این مجله طی یک ماه گذشته ، ثروت 20 ثروتمند جهان در حدود 300 میلیارد دلار کاهش یافته است و این امر به دلیل تأثیر کرونا ویروس در بازارها است.

هفته گذشته پنجشنبه، مبادلات ایالات متحده و اروپا نیز سقوط جدی را تجربه کرد، طبق گفته فوربس میلیاردرها بیش از 78 میلیارد دلار از دست دادند.

گفتنی است، کشور چین پس از دو ماه و نیم توانسته است انتشار این ویروس را تا حد فوق العاده ای کاهش دهد. استان هوبی در طی روز گذشته، تنها یک مورد عفونت در کل استان عفونت به کرونا ویروس را ثبت کرده است. در ووهان، 11 نفر جان باختند ، 10 نفر از آنها در ووهان ، و دیگری در شیاگان زندگی می کند. مردم چین با ماندن در خانه و رعایت نکات ضروری بهداشتی در عدم پخش این ویروس امکان مهار کرونا ویروس را یافتند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала