جمع آوری امضاء در کمپین لغو تحریم های علیه ایران

اشتراک
سفارت ایران در مسکو در خصوص جمع آوری امضاء در کمپین لغو تحریم های آمریکا علیه ایران در شرایط شیوع کروناویروس خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک روز چهارشنبه سفارت ایران در توئیتر خود اطلاع داد که امضا را می تواند از امروز در سایت corona2plus.com ثبت کرد. در این صفحه تعداد امضاء ها به روز می شود.

در توضیحات این کمپین نوشته شده است:

اکنون این مسئله کاملا مشخص شده است که ویروس کرونا یک تهدید جدی واگیرداری است که کل جامعه بشریت را بدون محدودیت داخل مرزهاتحت تاثیر قرار میدهد بهمین دلیل ضروری است که تمامی کشور ها متفقاً در برابر این بیماری مصیبت بار، بدون در نظر گرفتن اختلافات سیاسی و تفاوت های جغرافیایی ایستادگی نموده و با هم در کاهش آثار مخرب انسانی، اقتصادی و اجتماعی آن همکاری نمایند.طی روزها و هفته های گذشته و در شرایطی که مردم ایران نیازمند حمایت های بین المللی و همراهی در مبارزه ی سخت و بی امان علیه گسترش این ویروس میباشند، متاسفانه دولت آمریکا به تنگ تر کردن حلقه ی محاصره ی اقتصادی علیه مردم ایران و تهدید های تحریمی علیه خریداران نفت این کشور که تنها منبع مالی مبارزه با ویروس کروناست ادامه میدهد. علاوه بر این در شرایطی که همه کشور ها از جمله ایران در حال مبارزه با تهدید کرونایی میباشنددولت آمریکا و برخی از متحدانش از این وضعیت به عنوان ابزاری علیه ایران استفاده می کنند. هم زمان با این که مردم ایران گرفتار یکی از بیماری های جدی واگیر دار شدند، آمریکا در حال بدتر کردن وضعیت فعلی آن هاست. بی تردید امروز کل کره ی زمین در داخل یک قایق نشسته اند و اگر این قایق آسیب ببیند تمامی سرنشینانش آسیب خواهند دید.

به همین دلیل آمریکا باید از اینکه سلامت عمومی را فدای اهداف متکبرانه ی سیاسی کند، خودداری کند چرا که این رفتار، برخلاف اخلاق و هنجار های بین المللی است. احزاب سیاسی در سرتاسر جهان با هر ماهیتی و رسانه های جمعی به عنوان ستون های اصلی دموکراسی باید این اقدام غيرقانونی دولت آمریکا را در نظر داشته و با صدای بلند آن را محکوم نمایند. آمریکا بر خلاف ادعایش در حال فریب افکار عمومی است و تحریم های هدفمند و هوشمندانه ای را جهت محروم سازی مردم ایران از دریافت کمک های بین المللی و حتی خرید اقلام و تجهیزات پزشکی طراحی و اجرا می نماید آمریکا باید موانعی که بر سر راه توسعه ی سلامت جهانی است را از میان بردارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала