پوتین وضعیت کرونا ویروس را "خطر بالقوه بالا" ارزیابی کرد

© Sputnik / Aleksey Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین وضعیت کرونا ویروس را "خطر بالقوه بالا" ارزیابی کرد
پوتین وضعیت کرونا ویروس را خطر بالقوه بالا ارزیابی کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پوتین: علی رغم سطح خطر بالای کرونا ویروس، وضعیت این ویروس در فدراسیون روسیه به طور کلی تحت کنترل است.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت: "این تهدید خارجی مطمئنا از روسیه هم عبور خواهد کرد. البته علاوه بر این، بخشی بزرگی از کشور ما و بخش قابل توجهی در شرق، در خاور دور و فراتر از اورال قرار دارد و بخش قابل توجهی از جمعیت ما در بخش اروپایی زندگی می کنند. با برخی از کشورهای جهان و با بخش دیگری از جهان تماس هایی وجود دارد، امروز با توجه به تماس های فشرده، انسان دوستانه و ارتباطات انسانی با کشورهای خارجی، وضعیت قطعاً پیچیده تر می شود اما همانطور که ما به خوبی آگاه هستیم، ویروس ها هرگز هیچ مرز دولتی ندارد، امروزه با توجه به تعداد زیاد جابجایی اشخاص در جهان، در وضعیت ویژه ای قرار داریم."

نماینده مجلس ایران: مسئولان از حرکت های غیرمسئولانه و تمارض به کرونا بپرهیزند - اسپوتنیک ایران
نماینده مجلس ایران: مسئولان از حرکت غیرمسئولانه و تمارض به کرونا بپرهیزند

پوتین تاکید کرد: "به لطف اقدامات سریع که قبلاً در سطح منطقه ای و فدرال انجام شده است، ما توانستیم در هفته های اول همه گیری این بیماری در جهان، شیوع و گسترش این بیماری را در روسیه مهار کنیم. اکنون با وجود خطر بالقوه بالا، اوضاع به طور کلی تحت کنترل است."

وی همچنین در دیدار با اعضای دولت افزود: باید میزان تولید کیت های تشخیصی کرونا ویروس افزایش یابد. در حال حاضر وظیفه اصلی برای کیت های تشخیصی افزایش چشمگیر حجم تولید آنها است که باید توجه لازم در این خصوص صورت گیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала