انتقاد سندرز از مخفی کاری های ترامپ درباره کرونا

© REUTERS / Katherine Taylorانتقاد سندرز از مخفی کاری های ترامپ درباره کرونا
انتقاد سندرز از مخفی کاری های ترامپ درباره کرونا 
 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برنی سندرز نامزد حزب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری پیش روی آمریکا از عملکرد ترامپ در مقابل بحران شیوع ویروس کرونا انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کنگره آمریکا، برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت و یکی از نامزدهای حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ بیان داشت: این مسئله غیرقابل قبول است که رئیس جمهور آمریکا از اطلاعات نادرست و مبهم درباره ویروس کرونا استفاده کند.

سندرز همچنین ترامپ را به مخفی کردن حقایق تکان‌دهنده درباره ویروس کرونا متهم نمود و افزود: این برای او غیرقابل قبول است که اطلاعاتی را درباره ویروس کرونا در اختیار مردم قرار می‌دهد که افکار عمومی را گیج و سردرگم می‌کند.

شیوع کرونا در آمریکا موجب لغو بسیاری از رویدادهای بزرگ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در این کشور شده است. این بحران فشار زیادی را بر بازارهای مالی آوره و توانایی دولت آمریکا را برای مقابله با چنین بحران‌های بهداشت و سلامت زیر سؤال برده است.

ترامپ طی هفته ها حقایق و واقعیت‌های مربوط به کرونا را در می کرد و ادعا داشت که اطلاعات و مطالب منتشرشده درباره ویروس کرونا یک نوع بزرگنمایی از سوی دموکراتها و برخی رسانه‌های خبری است. ترامپ پیش از این ادعا می‌کرد که کرونا جدی‌تر از بیماری آنفلوآنزا نیست و بیش از حد به این مسئله پرداخته شده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала