پیش بینی افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا در اروپا

CC BY 4.0 / TASNIM NEWS AGENCY / M.Hasan Zarifmanesh / پیش بینی افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا در اروپا
پیش بینی افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا در اروپا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزات جهانی بهداشت از افزایش مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا طی هفته های آینده در اروپا خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، طارق یازاریویچ؛ سخنگوی رسمی سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در اروپا در آینده نزدیک افزایش می یابد، به این دلیل  که بسیاری از کشورها در مرحله اولیه این بیماری همه گیر قرار دارند.

اروپا به کانون شیوع ویروس کرونا تبدیل شده است - اسپوتنیک ایران
اروپا به کانون شیوع ویروس کرونا تبدیل شده است

به گفته سخنگوی رسمی سازمان جهانی بهداشت؛ شیوع این بیماری در ایتالیا بیش از سایر کشورهای اروپایی گسترش داشته، از اینرو بیشتر بیماران بهبود می‌یابند و یا جان خود را از دست می دهند. در سایر کشورهای اروپایی که در مراحل اولیه این بیماری همه گیر قرار دارند، ممکن است مرگ و میر های ناشی از آن در روزها و هفته های آینده آغاز شود.

به گفته وی، ویروس کرونا تاکنون جان بیش از هفت هزار نفر در سراسر جهان را گرفته است. آخرین آمارها نشان می دهد که تاکنون نزدیک به 160 هزار نفر به این ویروس مبتلا شده اند. بنا بر اعلام سازمان جهانی بهداشت، قاره اروپا اکنون به کانون اصلی شیوع ویروس کرونا تبدیل شده است.

آخرین آمارها نشان می دهد که تعداد جان باختگان بر اثر ابتلا به بیماری  COVID-19 در قاره اروپا از 2 هزار نفر فراتر رفته است.

گفتنی است که سازمان جهانی بهداشت پیشتر شیوع بیماری COVID-19 را که از چین آغاز شده بود را به عنوان یک بیماری همه گیر اعلام کرد. مبتلایان ویروس کرونا در بیش از 140 کشور جهان به بیش از 153 هزار نفر رسیده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала