فرار بیمار از بیمارستان مسکویی مبتلایان به کروناویروس

© Sputnik / Valeriy Melnikovپلیس مسکو
پلیس مسکو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بیماری مظنون به ابتلا به ویروس کرونا از مرکز پزشکی در مسکو فرار کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بیماری مظنون به ابتلا به ویروس کرونا از بیمارستان مبتلایان به کروناویروس در مسکو فرار کرد. تست کرونای زن 40 ساله مثبت بود، اما او از قرنطینه خسته شده بود و تصمیم گرفت فرار کند.

پلیس جستجوی او را آغاز کرد و بزودی در خانه‌اش او را پیدا کردند. مورد مشابهی نیز روز 4 مارس در مسکو رخ داد. بیماری که از ایتالیا به مسکو پرواز کرده بود و علایمی شبیه ابتلا به کروناویروس داشت  از بیمارستان محلی فرار کرد.  پس از مدتی او را پیدا کردند و به بیمارستان برگرداندند.

تنها مرد فوق ثروتمند جهان  - اسپوتنیک ایران
تنها مرد فوق ثروتمند جهان

مطابق با آخرین  اطلاعات تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در روسیه 63 نفر اعلام شده است که 3 نفر بهبود یافته‌اند.

سیر صعودی آمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان ادامه دارد و بر اساس آخرین گزارش سازمان بهداشت جهانی بیش از 144 هزار و 30 مورد ابتلا به ویروس کرونا در 136 کشور جهان شناسایی شده است. بنا بر اعلام سازمان بهداشت جهانی، پس از چین، ایتالیا با 1266 فوتی و 17660 مبتلا در جایگاه دوم ابتلا به ویروس کرونا در جهان قرار گرفته است.

ایران با 13938 مبتلا و 724 فوتی، پس از ایتالیا قرار دارد. اما کره جنوبی که تاکنون پس از چین از نظر میزان تعداد مبتلایان و جانباختگان ویروس کرونا قرار داشت، بر اساس تازه‌ترین آمار سازمان بهداشت جهانی، با حدود 8 هزار مبتلا و 72 قربانی، پس از ایران و در رتبه چهارم قرار گرفته است.

بر اساس جدول سازمان بهداشت جهانی، اسپانیا با 4231 مورد ابتلا و 121 فوتی،آلمان، 3 هزار و 758 مبتلا و 80 مورد فوتی و پس از آن، فرانسه 3661 مبتلا و 79 جانباخته داشته است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала