شمار مبتلایان به کرونا ویروس در روسیه به 93 نفر رسید

© Sputnik / Sergey Mamontov /  مراجعه به بانک تصاویر شمار مبتلایان به کرونا ویروس در روسیه به 93 نفر رسید
شمار مبتلایان به کرونا ویروس در روسیه به 93 نفر رسید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شمار افراد مبتلا شده به کرونا ویروس در روسیه به 93 نفر رسید که از این تعداد 4 نفر بهبود یافتند.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس اعلام کمیته عملیاتی مبارزه با کرونا ویروس فدراسیون روسیه، تا روز دوشنبه، 16 مارس شمار افراد آلوده به کرونا ویروس در روسیه به 93 نفر رسیده است. از این تعداد 86 مورد وارداتی بوده و 4 مورد از طریق تماس با با افراد مبتلا در روسیه به این بیماری دچار شده اند.

 معاون نخست وزیر روسیه، تاتیانا گلیکووا، در جلسه شورای هماهنگی تحت نظارت دولت فدراسیون روسیه درباره مقابله با شیوع کرونا ویروس اعلام کرد که تعداد مبتلایان به کرونا‌ویروس در روسیه در 24 ساعت گذشته 30 نفر افزایش یافت و به 93 نفر رسیده است.

وی گفت: " در فدراسیون روسیه در حال حاضر، با در نظر گرفتن آمار امروز، 93 مورد ثبت شده است، چهار مورد بهبود یافته و مرخص شده اند. 79 نفر در بیمارستان هستند، 57 نفر از آنها دارای بیماری خفیف و بدون علائم هستند."

گلیکووا خاطرنشان کرد: " تنها دو بیمار به دلیل تنگی نفس در وضعیت سخت متوسط قرار دارند. معاون نخست وزیر تأکید کرد: "هیچ یک از آنها نیازی به دریافت تنفس مصنوعی با استفاده از دستگاه های اکسیژن ندارند."

علاوه بر این، تمام بیمارها فضای قرنطینه قرار داده شدند، دایره اشخاصی که با آنها در روسیه در تماس بوده اند مشخص شده است. اکنون آنها در آزمایشگاه مورد معاینه قرار می گیرند.

شیوع بیماری کرونا ویروس جدید در ناحیه مرکزی چین در پایان سال 2019 آغاز شد و تقریباً در 130 کشور جهان گسترش یافت و در 11 مارس توسط سازمان بهداشت جهانی به عنوان یک بیماری همه گیر جهانی شناخته شد. براساس آخرین داده ها، بیش از 160 هزار نفر در جهان آلوده شده اند، بیش از 6 هزار نفر جان باخته اند. طبق گفته ستاد عملیاتی، 93 مورد عفونت در روسیه ثبت شده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала