ماجرا و بازتاب بارش عجیب بادمجان از آسمان تهران +ویدئو

© SputnikБаклажаны
Баклажаны - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ویدئویی از بارش بادمجان از آسمان شهر تهران در فضای مجازی منتشر می‌شود که با واکنش‌های کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، کاربران در فضای مجازی ویدئوهایی از نقاط مختلف غرب تهران منتشر می‌کنند که حاکی از بارش بادمجان از آسمان این شهر است.

کاربران بسیاری نظرات متفاوت و آمیخته با طنز را نسبت به این اتفاق عنوان می‌کنند. برخی این اتفاق را عذاب الهی می‌دانند و عنوان می‌کنند به زندگی آخرالزمانی نزدیک‌تر می‌شویم و آن را بسیار جذاب و سرگرم‌کننده می‌دانند.
جمعی از کاربران خدا رو شکر می‌کنند که فقط بادمجان می‌بارد و دنبالشان نمی‌دود که بخواهند فرار کنند.

View this post on Instagram

A post shared by تاپ ترینهای روز (@top10rooz) on

کاربرانی بارش بادمجان از آسمان تهران را ساختگی و در مقابل برخی آن را واقعی و بر اثر گرد باد می‌دانند‌. این کاربران به بارش ماهی از آسمان بر اثر گردباد در شهر یورو هندوراس اشاره می‌کند و این اتفاق را نمونه مشابه آن می‌دانند. اما گروه مقابل صفحه‌ی اینستاگرام شخصی که این صحنه ساختگی را ایجاد کرده بود را به سایرین معرفی می‌کنند و افزایش تعداد فالوئرهای او را قابل ملاحضه می‌‌دانند.

View this post on Instagram

A post shared by amin.taghipour (@amin_tgpr) on

غالب کاربران واکنش‌های طنزآمیز نسبت به این اتفاق نشان می‌دهند و برخی دلیل آن را عدم پرداخت خمس و زکات کشاورزان عنوان می‌کنند. گروهی نیز ایران را در حالتی دیگر از بازی جومانجی می‌دانند و سیل، ملخ، کرونا و زلزله را از مراحل آن می‌دانند. کاربرانی هم این اتفاق را نعمت می‌دانند و امیدوارند گوجه و بقیه‌ی مواد لازم برای تهیه میرزا قاسمی نیز ببارد. برخی نیز میوه و یا خوراکی مورد علاقه خود را آرزو می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by توئیتر فارسی (@twiit.farsi) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала