دلیل مرگ و میر بالا از کروناویروس در ایتالیا مشخص شد

© Sputnik / Alessandro Rota /  مراجعه به بانک تصاویر دلیل مرگ و میر بالا از کروناویروس در ایتالیا مشخص شد
دلیل مرگ و میر بالا از کروناویروس در ایتالیا مشخص شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دلایل درصد بالای مرگ و میر بر اثر کرونا‌ویروس در ایتالیا توضیح داده شد.

به گزارش اسپوتنیک، خطر مرگ ناشی از عفونت کرونا‌ویروس با افزایش سن افزایش می یابد. به این ترتیب، نماینده سازمان بهداشت جهانی، متیلا ووینویچ، مرگ و میر بالا در ایتالیا را توضیح داد.

ایتالیا مرگ و میر ناشی از کرونا ویروس به رکورد رسید - اسپوتنیک ایران
ایتالیا: مرگ و میر ناشی از کرونا ویروس به رکورد رسید

به گفته وی، این بیماری همه گیر را نمی توان تشخیص داد - ممکن است مردم متوجه نشوند که بیمار هستند، از علائم آن آگاهی ندارند و یا نمی دانند در صورت بروز چه اقداماتی باید انجام دهند. نماینده سازمان بهداشت جهانی خاطرنشان کرد: " در ایتالیا بیش از هزار کشته وجود دارد، هرچه هر چه جمعیت مسن بیشتر باشد، میزان مرگ و میر نیز بیشتر است."

پیش از این، دیوید ساسولی، رئیس پارلمان اروپا، بحران در اروپا را ناشی از شیوع عفونت کرونا ویروس را ارزیابی کرده بود. ساسولی گفت: " اروپا از پایان جنگ جهانی دوم با چنین بحران مهمی روبرو نشده بود." وی خاطرنشان کرد: " سرانجام اتحادیه اروپا بسته ای از اقدامات را برای مقابله با کرونا ویروس و مقابله با پیامدهای اقتصادی این بیماری به تصویب رساند."

براساس داده های اخیر، بیش از 156 هزار مورد از عفونت کرونا ویروس در جهان ثبت شده است. ده کشور برتر از نظر تعداد موارد ابتلا شامل پنج کشور اروپایی است: ایتالیا، اسپانیا، آلمان، فرانسه و سوئیس. در ایتالیا بیش از 21 هزار مورد عفونت به ثبت رسیده است ، بیش از 1.4 هزار نفر درگذشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала