کمک های نقدی به خانواده های ایرانی بدون درآمد پس از کرونا

CC BY 4.0 / IRNA / کمک های نقدی به خانواده های ایرانی بدون درآمد پس از کرونا
کمک های نقدی به خانواده های ایرانی بدون درآمد پس از کرونا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پس از بحران کرونا، پرداخت کمک ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی به خانوارهای فاقد درآمد ثابت از سه شنبه در ایران آغاز می شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، جزئیات پرداخت کمک های بلاعوض به خانوارهای آسیب دیده از شرایط ویژه کرونا اعلام شد.

عضو مجلس خبرگان به کرونا مبتلا شد - اسپوتنیک ایران
عضو مجلس خبرگان به کرونا مبتلا شد

رئیس سازمان برنامه و بودجه ایران آقای نوبخت، نخستین مرحله کمک دولت به خانوارهای کم بضاعت در شرایط شیوع کرونا سه شنبه این هفته در ایران پرداخت می شود.
محمدباقر نوبخت اعلام کرد: این کمک در چهار مرحله پرداخت می شود که نخستین مرحله این کمک سه شنبه هفته جاری انجام می شود.

نوبخت در تشریح جزئیات پرداخت کمک های بلاعوض به خانوارهای آسیب دیده از شرایط ویژه کرونا گفت: این خانواده ها کم درآمدترین اقشار جامعه هستند که حدود 3 میلیون نفر می باشند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ایران همچنین تصریح کرد: گروه دیگری نیز از این افراد هستند که کارگران فصلی بودند که از یک تا 2 میلیون تومان در کارت یارانه شان شارژ میکنیم، این گروه سه ماه تنفس دارند، بعد از آن اقساطی که باید بپردازند را از همین یارانه معیشتی کسر می شود.

نوع جدید کرونا ویروس در پایان سال گذشته در شهر ووهان چین گسترش پیدا کرد، مقامات چین از شیوع نوعی از ذات الریه با منشا ناشناخته خبر دادند. دیرتر کارشناسان  به این نتیجه رسیدند که عامل ایجاد کننده آن  یک ویروس جدید است. سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده نوع جدید کرونا ویروس یک بیماری همه گیر شده است. اکنون با گذشت دو ماه شیوع این ویروس در چین کاهش یافته است و به کشورهای دیگر راه یافته است. در ایران از مردم خواسته شده است که برای جلوگیری از گسترش این بیماری به مدت دو هفته در خانه بمانند تا همگان بتوانند این بیماری را ریشه کن کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала