حدود 83 درصد ار مبتلایان به کرونا‌ویروس در چین بهبود یافتند

© AP Photo / Arek Ratajحدود 83 درصد ار مبتلایان به کرونا‌ویروس در چین بهبود یافتند
حدود 83 درصد ار مبتلایان به کرونا‌ویروس در چین بهبود یافتند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در چین حدود 83 درصد از مبتلایان به ویروس کرونا بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، تعداد بیماران مبتلا به ویروس جدید کرونا در چین روز به روز در حال کاهش است، 82.7٪ از کل افراد آلوده قبلاً از بیمارستانها مرخص شده اند، طبق آمارهای کمیته دولتی بهداشت چین، میزان مرگ و میر ناشی از کرونا‌ویروس در این کشور در حال حاضر 3.95٪ است.

تعداد چشمگیر بهبودیافتگان از ویروس کرونا در چین امیدوار کننده است - اسپوتنیک ایران
تعداد چشمگیر بهبودیافتگان از ویروس کرونا در چین امیدوار کننده است

براساس آخرین داده ها، تعداد موارد تایید شده از عفونت کرونا‌ویروس در سرزمین اصلی چین به 80.844 رسیده است که از این تعداد 66.911 مورد درمان و از بیمارستانها مرخص شده اند که 82.7٪ از کل موارد را تشکیل می دهد. در مجموع، از ابتدای بیماری همه گیر ، 135050 مورد عفونت در کل چین ثبت شده است، به استثنای استان هوبئی، که از این تعداد 114 مورد منجر به مرگ شدند و میزان مرگ و میر 0.87٪ بوده است. در استان هوبئی، کانون این بیماری همه گیر، 67794 مورد عفونت شناسایی شده است، 3.085 نفر فوت کرده اند، مرگ و میر 4.5 درصد بوده است.

در همین زمان، در مرکز شیوع بیماری - شهر ووهان - میزان مرگ و میر 4.91٪ بود. در کل، این بیماری همه گیر جان 3،199 نفر را در چین گرفته است؛ میانگین میزان مرگ و میر در کشور 3.9 درصد بود. اخیراً اوضاع اپیدمیولوژیک در چین رو به بهبود است؛ طی 24 ساعت گذشته فقط 20 مورد جدید عفونت در سراسر کشور شناسایی شده است که از این تعداد 16 مورد از کشورهای دیگر وارد شده و چهار مورد در استان هوبی ثبت شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала