تیرگی روابط بین پرنس هری و پرنس ویلیام

© AFP 2023 / Paul Groverتیرگی روابط بین پرنس هری و پرنس ویلیام
تیرگی روابط بین پرنس هری و پرنس ویلیام - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روابط بین پرنس هری و پرنس ویلیام حتی مدت ها پیش از ظهور مگان مركل بدتر گشت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از The Mirror، با استناد به منابع نزدیک به خانواده سلطنتی، مگان مارکل بیان داشته، که خدمت نظامی پرنس هری در ارتش دلیل واقعی اختلاف چندین ساله بین برادران بوده است.

طاس شدن پرنس هری بعد از ازدواج  - اسپوتنیک ایران
طاس شدن پرنس هری بعد از ازدواج

این روزنامه ادعا می کنند که خدمت نظامی در ارتش دلیل واقعی اختلاف چندین ساله بین برادران بوده است. در طی گفتگو با ولادیمیر کوزنتسوف و الکسی استولیاروف پرنکرهای روسی، شاهزاده هری اظهار داشت که ۱۰ سال در ارتش او را بسیار طبیعی تر از آنچه خانواده اش می خواهند باور کنند قرار داده است.

دوک ساسکس اعتراف کرد که پرنس هری پس از بازگشت از ارتش در سال ۲۰۱۵، نتوانسته است به عنوان یک عضو خانواده سلطنتی با زندگی سازگار شود و حتی به فکر فعالیت بعنوان آتش نشان یا مربی راگبی شد.

منابع نزدیک به خانواده سلطنتی ادعا می کنند که در آن زمان شاهزاده هری عصبانی شد که او فرد دوم پس از ویلیام است.

یکی از خبرچینانی که با این نشریه مصاحبه کرده است، خاطرنشان کرده است که هری همیشه می خواسته فرد مورد نیاز خانواده باشد و به دنبال تأییدیه بوده است، اما تنها شواهد خلاف آن را یافت. او مجبور بود به توصیه های پدرش گوش دهد و در خدمت بماند. بازگشت از ارتش شاید بدترین تصمیم وی بود.

یک منبع دیگر افزود: شاهزاده ویلیام آتش افروخت، که هرگز اجازه ندهید برادرم فراموش کند که کدام یک از ما قرار بود پادشاه شود.

پیش از این گزارش شده بود که روابط بین شاهزاده های انگلیسی و هری و برادرش پرنس ویلیام به طور برگشت ناپذیر رو به وخامت گذاشته است. دوک سوسکس (مگان مارکل) کاملاً متمرکز بر آینده است که و قصد ندارد با خانواده سلطنتی اوقات بگذراند، بلکه به همراه همسرش هری و فرزندش خواهد بود.

در تاریخ ۸ ژانویه، پرنس هری و مگان مارکل از حفظ عناوین ارشد خانواده سلطنتی خودداری کردند و عناوین دوک و دوشس ساسکس را حفظ کردند. آنها قصد دارند از تأمین بودجه دولت خودداری کنند و از نظر اقتصادی مستقل شوند. هری و مگان از عنوان نماینده سلطنتی انگلیس در تاریخ ۳۱ مارس کناره گیری می کنند.

 ۱۰ ژانویه، ماركل به كانادا پرواز كرد. از آن زمان او و پسرش آرچی به طور دائم در كانادا در ویلا میل فلور سكونت داشتند. او به طور خلاصه برای شرکت در تعدادی از رویدادها به انگلیس بازگشت. پرنس هری ژانویه و فوریه را در جاده گذراند. وی به دیدار خانواده خود در کانادا رفت و پس از آن به انگلستان بازگشت تا برای این اقدام آماده شود و در رویدادهای سلطنتی مختلف شرکت کند.

آخرین ملاقات شاهزاده هری با ملکه الیزابت دوم در اوایل ماه مارس برگزار شد. الیزابت دوم اطمینان داد كه شاهزاده و خانواده وی می توانند در هر زمان به انگلیس برگردند و در صورت تمایل مجدداً عضو ارشد خانواده سلطنتی شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала