بازار بزرگ ایران‌مال در تهران تعطیل شد

© Photo / IRNAبازار بزرگ ایران‌مال در تهران
بازار بزرگ ایران‌مال در تهران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بازار بزرگ ایران مال ، واقع در غرب تهران در راستای حفاظت از سلامت مردم و همراهی با سیاست‌های بهداشتی کلان کشورایران تا نیمه فروردین سال آینده تعطیل شد.

به گزارش  اسپوتنیک به نقل از پایگاه خبری آفتاب ، ایران‌مال در سال گذشته میزبان خوبی برای سفرهای نوروزی مردم بود و خاطره‌های خوبی را برای آنها ساخت اما امروز شرایط کشور ایران و دنیا تغییر کرده است و اکنون حفظ جان و سلامت مردم قطعا مهم‌ترین اولویت و مقدم بر هر مصلحت‌اندیشی اقتصادی و سیاسی است.

به نوشته آفتاب، در اطلاعیه منتشره گفته می شود بازار بزرگ ایران مال با هدف قطع زنجیره شیوع ویروس منحوس کرونا،از تاریخ 25 اسفند 1398 تا 15 فروردین 1399 تعطیل است. امیدواریم بزودی در شرایطی امن، آرام و سرشار از سلامتی میزبان خوبی برای شادی‌های هموطنان عزیزمان باشیم.

شمار مبتلایان کرونا در ایران ۱۲۷۲۹ نفر رسید - اسپوتنیک ایران
شمار مبتلایان کرونا در ایران به ۱۲۷۲۹ نفر رسید

ایران‌مال یا بازار بزرگ ایران یکی از بزرگترین مراکز خرید دنیاست که در غرب تهران ساخته شده است. این مجموعه با کاربری تجاری، تفریحی، فرهنگی و ورزشی افتتاح شده‌است. همچنین این مجموعه دارای ۲ هتل پنج ستاره است. ایران‌مال در نزدیکی دریاچه چیتگر در منطقه ۲۲ تهران واقع شده‌است. ساخت این پروژه با زیربنای ۱٬۷۱۰٬۰۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۲۷ هکتار، سال ۱۳۹۰ آغاز گردید.

یادآور می شود دکتر کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت ایران  اعلام کرد از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۳۶۵ مورد بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا (کووید ۱۹) در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۲۷۲۹ نفر افزایش یافت.به گفته وی تا کنون ۴۳۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده اند.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۷ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ در ایران جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در این کشور به  ۶۱۱ مورد رسید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала