پیام محبت‌آمیز دختربچه چینی به کودکان ایران +ویدئو

© REUTERS / Chalinee Thirasupaنظر دانشمندان چینی درباره منبع شیوع ویروس کرونا
نظر دانشمندان چینی درباره منبع شیوع ویروس کرونا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انتشار پیام محبت‌آمیز یک دختربچه چینی برای کودکان ایرانی با واکنش‌های کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، یک دختربچه‌ چینی ضمن همدردی به زبان کودکانه با ایرانیان، برای کودکان ایران پیامی را مخابره کرده که واکنش‌های کاربران در فضای مجازی را به دنبال داشته است. او در این ویدئو می‌گوید: «سلام بچه‌های ایران، من لی نیان چه هستم. من کلی غذای اضافی و اسباب‌بازی اضافی دارم که به آنها نیازی ندارم و به شما می‌دهم. من الان بزرگ شدم و قدم بلند شده، الان ۴ سالم شده، مامانم برای من کلی اسباب‌بازی‌های بچه‌های ۴ ساله را میخرد. همه اسباب‌بازی‌های بچگیم را به شما هدیه می‌دهم.
شماها هم خوب با مریضی بجنگید. ایران قوی باش. ووهان قوی باش.»

View this post on Instagram

A post shared by RES (@res_news) on

کاربران با بیان نظرات متفاوت خود درباره کرونا و دلایل اپیدمی شدن آن در جهان، صحبت‌های بی‌آلایش این دختربچه چینی را قابل تقدیر می‌دانند و معتقدند کودکان دلی پاک دارند و تاب و تحمل دیدن صحنه‌های غم‌انگیز را ندارند و باید شرایط و محیط خانه را در طول دوران قرنطینه آرام نگاه داشت تا کمتر آسیب ببینند.

جمعی از کاربران ابراز همدردی مردم چین، ترکیه و برخی دیگر از کشورها و کمک‌رسانی آنان به ملت ایران را بازگو می‌کنند و امیدوارند ایران همچنان قوی بماند و در شکست کرونا پیروز شود. گروهی از کاربران نیز ویدئویی‌هایی از همدردی و دلگرمی سایر چینیان را بازنشر می‌کنند و امیدوارند هر چه سریعتر درمان کرونا کشف شود که جان میلیون‌ها انسان در خطر نجات یابد.

View this post on Instagram

A post shared by 😇Fanartist😇 (@ghazal.amn) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала