هدیه خواننده لس‌آنجلسی به پزشکان، پرستاران ‌و کادر درمانی در ایران +ویدئو

© AP Photo / Anmar Khalilعلایم ویروس کرونا در جوانان + ویدئو و جدول
علایم ویروس کرونا در جوانان + ویدئو  و جدول  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بیژن مرتضوی به پاس فداکاری و ایثار کادر درمانی، پرستاران و پزشکان در روزهای کرونایی در ایران قطعه روناک خود را به آنان تقدیم کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بیژن مرتضوی خواننده ایرانی با انتشار ویدئویی ضمن ابراز همدردی با مردم ایران، به صورت ویژه از پزشکان و پرستاران تشکر کرد که برای روحیه بخشیدن به بیماران، قطعه روناک را برای آنان پخش می‌کنند؛ و در ادامه با نواختن آهنگ روناک، آن را به همه‌ی پزشکان و پرستاران زحمتکش ایرانی تقدیم کرد.

View this post on Instagram

A post shared by تاپ ترینهای روز (@top10rooz) on

کاربران بسیاری با نشر این ویدئو کوتاه در صفحات اجتماعی، ضمن اینکه بیژن مرتضوی را یک خواننده مردمی می‌خوانند، هنر زیبای او را تحسین می‌کنند و معتقدند همه ایرانیان باید قدردان زحمات پزشکان و پرستاران و کادر درمانی باشند که این چنین خالصانه و بی‌ادعا برای جان بخشیدن به ایران و ایرانی در تلاش‌اند و در خط مقدم جنگ با کرونا ایستادگی می‌کنند.

جمعی از کاربران نیز با عنوان اینکه خاطرات‌شان با این آهنگ زنده شده و ایرانی بدون غم و درد را برایشان تداعی شده است، آرزومندند ایران تا شکست کرونا همچنان قوی بماند و روزگار خوشی را دوباره به چشم ببیند.
گروهی از کاربران این اقدام حمایتی را بسیار امیدبخش می‌دانند که می‌تواند به کادر درمانی دلگرمی دهد و روحیه آنان را تقویت کند. این کاربران بر این باورند ایرانیان باید با همدلی و اتحاد هر یک نقش خود را در شکست کرونا ایفا کنند و این کار با توجه و عمل به توصیه‌های پزشکان و هشدارهای داده شده ممکن می‌شود.

View this post on Instagram

A post shared by 🎵موزیک انلاین 🎧 (@muzic_online) on

و اما عده‌‌ای از کاربران این اقدام را با چالش ایرانی برقص امین زندگانی مقایسه کرده‌اند و معتقدند برخی بدون توجه به شرایط مردم ایران و وضعیت روحی آنان در این روزها برای جلب توجه در فضای مجازی دست به رفتارهایی می‌زنند که غالبا موجب آزار دیگران و ناراحتی آنان می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала