مسی: در خانه بمانید

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر مسی
مسی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در شرایط شیوع ویروس «کووید-19» باید مسئولانه عمل کرد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام پیامی دلگرم کننده به کسانی که برای مقابله با کرونا تلاش می‌کنند، صادر کرد.لیونل مسی نیز از این موضوع استفاده کرد و پیامی احساسی برای هواداران خود و همه مردم جهان صادر کرد.

 او  در اینستاگرام نوشت:« روزهای پیچیده ای برای همه است. ما از آنچه اتفاق افتاده نگران هستیم و می‌خواهیم کمک کنیم و خودمان را در جای کسانی قرار بدهیم که در شرایط بدی هستند. می‌خواهیم در کنار کسانی باشیم که ویروس کرونا به طور مستقیم آن‌ها یا خانواده و دوستانشان را تحت تأثیر قرار داده است، یا در خط مقدم و در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کار می‌کنند.

برای همه آن‌ها سلامتی می‌خواهم. سلامتی همیشه باید در اولویت باشد. لحظه ای استثنایی است و شما باید دستورالعمل های سازمان های بهداشتی و مقامات دولتی را دنبال کنید. فقط از این طریق می‌توان با کرونا به طور مؤثر مبارزه کرد. وقت آن فرا رسیده است که مسئولیت پذیر باشید و در خانه بمانید، این بهترین فرصت است که از بودن در کنار خانواده خود لذت ببرید. شما را در آغوش می‌گیرم و امیدوارم که بتوانیم هرچه سریعتر این بحران را رفع کنیم».

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от آروین شافعی (@arvin.shafei)

بر اساس آخرین گزارش‌ها در روز 13 ماه مارس 3176 نفر در چین جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست داده‌اند. پس از چین، ایتالیا با 1016 و ایران با 514 قربانی دومین و سومین کشور از نظر تعداد کشته‌شدگان ناشی از ابتلا ویروس کرونا هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала