یک دقیقه سکوت در ژنو برای ادای احترام به قربانیان کرونا + ویدئو

© Photo / Yannیک دقیقه سکوت در ژنو برای ادای احترام به قربانیان کرونا + ویدئو
یک دقیقه سکوت در ژنو برای ادای احترام به قربانیان کرونا  + ویدئو  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در جریان چهل و سومین اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، به پیشنهاد اسماعیل بقایی هامانه سفیر ایران در ژنو، نمایندگان کشورها با یک دقیقه سکوت، نسبت به قربانیان ویروس کرونا ادای احترام و از فداکاری و از خودگذشتگی کادر پزشکی قدردانی کردند.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئوی این  رویداد در پایگاه اطلاع رسانی دولت ایران در توییتر منتشر شده است.

​یادآور می شود دیروز رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت ایران اعلام کرد: تاکنون 10  هزار و 75 نفر در این کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، 429  نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و 3276  نفر بهبودیافته و ترخیص شده‌اند.

مردم باید مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه‌شده، بیش‌ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

بتازگی سازمان بهداشت جهانی از همه گیر شدن نوع جدید ویروس کرونا خبر داد. این به معنای شیوع یک بیماری عفونی به شدت واگیر در سراسر خاک کشورها  ، قلمرو کشورهای همسایه و گاهی اوقات بسیاری از کشورهای جهان است.

براساس آخرین آمار درمجموع ،125 هزار نفر در بیش از 110 کشور جهان  به این بیماری مبتلا شده ، 4625 نفر فوت کرده و بیش از 68 هزار بیمار بهبود یافته اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала