تست کرونای سرمربی تیم فوتبال آرسنال مثبت اعلام شد

© REUTERS / PAUL CHILDSتست کرونای سرمربی تیم فوتبال آرسنال مثبت اعلام شد
تست کرونای سرمربی تیم فوتبال آرسنال مثبت اعلام شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پس از مثبت اعلام شدن تست کرونای سرمربی آرسنال، تمامی اعضای این تیم قرنطینه شدند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه آرسنال با انتشار بیانیه‌ای از ابتلای سرمربی اسپانیایی این تیم میکل آرتتا به ویروس کرونا و قرنطینه تمامی اعضای تیم به مدت دو هفته خبر داد. بازیکنان و دیگر دست‌اندرکاران تیم فوتبال آرسنال که در این روزهای اخیر با دستیار سابق پپ گواردیولا تماس داشته‌اند، به صورت انفرادی در منازل‌شان خود را قرنطینه کرده‌اند.

تصویری از سرمربی آرسنال در ایران!+عکس - اسپوتنیک ایران
تصویری از سرمربی آرسنال در ایران!+عکس

باشگاه آرسنال اعلام کرده که نتیجه تست کرونای سرمربی 37 ساله این تیم پنجشنبه شب مثبت اعلام شده و تمام افراد این باشگاه از زمان آخرین تماس‌شان با او به مدت دو هفته تمام قرنطینه خواهند بود. آخرین تماس بازیکنان آرسنال با آرتتا روز سه‌شنبه بود که برای مصاف با منچسترسیتی زیر نظر او تمرین کردند، دیداری که از بیم کرونا لغو شد.

سرمربی توپچی‌های لندن بعد از این اتفاق گفت: این اتفاق نا امیدکننده‌ای است اما پس از اینکه احساس ضعف را داشتم تست دادم و جواب تستم مثبت بود. به محض اینکه اجازه حضور در تمرینات را داشته باشم این کار را خواهم کرد.

در همین رابطه دیدار روز شنبه آرسنال مقال برایتون نیز لغو شد و قرار است اتحادیه فوتبال انگلستان امروز (جمعه) در جلسه‌ای اضطراری درباره ادامه مسابقات لیگ برتر تصمیم‌گیری کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала