پیشگیری‌های لاکچری و متفاوت از کرونا مختص پولدارها +ویدئو

© Sputnik / Marina Alshalanشرکت نوپای ایرانی Persepol در کازان
شرکت نوپای ایرانی Persepol در کازان  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تدارک پیشگیرانه‌ی متفاوت از ابتلا و انتقال ویروس کرونا در شمال تهران با واکنش‌های کاربران در شبکه‌های اجتماعی همراه شد.

به گزارش اسپوتنیک، در روزهای اخیر فیلمی از نحوه‌ی ورود کارمندان به شرکت لاکچری ماتریکس در شمال شهر تهران، که فروش و خدمات پس از فروش محصولات مختلفی از جمله کامپیوتر، لپ‌تاپ و ... از برندهای مختلف را بر عهده دارد، در فضای مجازی منتشر می‌شود که رعایت نکات و اصول بهداشتی جهت حفظ سلامتی اعضای سازمان باعث انتقادات بسیاری از سوی کاربران شده است.

View this post on Instagram

A post shared by توئیتر فارسی (@twiit.farsi) on

کاربران بسیاری بر این باورند که ویروس کرونا فقیر و غنی، مومن و مشرک نمی‌شناسد و جایی که عقل و علم باشد سلامتی و پول نیز وجود دارد. این کاربران ضمن امیدواری از شرایط قابل قبول مالی همه ایرانیان جهت رعایت بهداشت، آرزو دارند که مردم کشور ایران آنقدر از نظر مالی غنی باشند که گرفتار نان شب و بهداشت اولیه نباشند. جمعی از کاربران این رفتار را بسیار صحیح می‌دانند، چراکه اگر عضو مجموعه‌ای ناقل ویروس کرونا باشد کل سیستم را مبتلا خواهد کرد، بنابراین این اقدامات سلامتی جامعه را تضمیمن می‌کند. اما در مقابل، گروهی این روش پیشگیرانه را کاملا افراطی می‌خوانند.

View this post on Instagram

A post shared by فكر كردن درد دارد (@zadbar) on

کاربرانی معتقدند اگر همه‌ی مراکز خدماتی، آموزشی، اداری و خصوصی این موضوع را جدی می‌گرفتند و اصول بهداشتی را این چنین رعایت می‌کردند زنجیره شیوع کرونا در میان شهروندان ایرانی قطع می‌شد و شرایط در ایران این چنین غیرقابل کنترل نمی‌شد.
برخی از کاربران نیز عقیده دارند بیشتر افرادی که به کرونا مبتلا می‌شوند از مراکز درمانی این ویروس به آنان سرایت کرده است. این کاربران عنوان می‌کنند سیستم درمانی ایران تنها مشکل مدیریتی دارد و اگر از سیستمی کارآمد استفاده شود این بیماری همه‌گیر در ایران عزیز ریشه‌کن خواهد شد و این بحران به زودی به پایان خواهد رسید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала