ولایتی در قرنطینه خانگی قرار گرفته است

© AP Photo / Ebrahim Noroozi ولایتی
 ولایتی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نشانه‌های بروز کرونا در دکتر ولایتی مشهود بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «تسنیم»، علی اکبر ولایتی با ظهور علائم خفیف کرونا، در قرنطینه خانگی قرار گرفته و در حال حاضر وضعیت عمومی ایشان خوب و رو به بهبودی است.

پس از گذشت روزهایی که علی اکبر ولایتی رییس بیمارستان مسیح دانشوری به منظور انجام امورات مرتبط با مقابله با ویروس کرونا و در کنار پزشکان و پرستاران با حضور در بیمارستان مشغول به فعالیت های روزانه بودند، ظهر روز گذشته با ظهور علائم خفیف بنا به نظر پزشکان، اقدام به آزمایش گردید که نشانه های بروز کرونا در دکتر ولایتی مشهود بود.

لذا بنا به تشخیص و تجویز پزشک، آقای ولایتی در قرنطینه خانگی قرار گرفته و در حال حاضر وضعیت عمومی ایشان خوب و رو به بهبودی می باشد.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت ایران، تا کنون 10075 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و 429 نفر نیز در اثر ابتلا به این ویروس، جان خود را از دست داده اند. تا کنون سه هزار و276 نفر از بیماران مبتلا به کووید-19 بهبود یافته و ترخیص شده اند.

سازمان جهانی بهداشت در روز 11 ماه مارس شیوع ویروس جدید کرونا را «همه‌گیر» اعلام نمود. در جهان حدود 120 هزار نفر در بیش از 100 کشور جهان مبتلا به این ویروس شده اند و اکثر آنها بهبود یافته‌اند و بیش از 4 هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала