زالی: ۳۰ درصد تهرانی‌ها هیچ مدلی از پیشگیری را رعایت نمیکنند

© REUTERS / WANA NEWS AGENCYزالی: ۳۰ درصد تهرانی‌ها هیچ مدلی از پیشگیری را رعایت نمیکنند
زالی: ۳۰ درصد تهرانی‌ها هیچ مدلی از پیشگیری را رعایت نمیکنند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده عملیات مدیریت مقابله با کرونا در کلان شهر تهران اعلام کرد که ۶۰ درصد تهرانی‌ها کرونا را جدی نگرفته‌اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا زالی، فرمانده عملیات مدیریت مقابله با کرونا در کلان شهر تهران ضمن تشریح آخرین مصوبات ضد کرونایی در استان تهران، گفت: متاسفانه بر اساس نظرسنجی ما در کلان شهر تهران، ۶۰ درصد مردم علی رغم همه توصیه‌ها، کرونا را جدی نگرفته‌اند.

درخواست ایران از کره جنوبی  - اسپوتنیک ایران
کدامیک از مسئولان ایران ویروس کرونا گرفته اند+ فهرست

دکتر علیرضا زالی با حضور در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه در پیک بیماری کرونا در استان و کلان شهر تهران قرار داریم، مردم باید با این مساله به صورت جدی تر برخورد کنند و به توصیه های بهداشتی توجه کنند.

وی ادامه داد: در ستاد مقابله با کرونا تهران نظرسنجی داشتیم که حاوی نکات مهمی است؛ بر اساس این نظرسنجی مطالعات ما نشان می‌دهد که تقریبا با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و صدا و سیما ۸۰ درصد مردم، اطلاع درستی از بیماری دارند، اما متاسفانه ۶۸ درصد مردم تصور می‌کنند که به این بیماری مبتلا نخواهند شد. این یک گمان خطرناک و نگران کننده است.

فرمانده عملیات مدیریت مقابله با کرونا در کلان شهر تهران افزود: مطالعات ما حاکی از این است که متاسفانه بر اساس نظرسنجی ما در کلان شهر تهران، ۶۰ درصد مردم علی رغم همه توصیه‌ها، بیماری را جدی نگرفته‌اند. همچنین متاسفانه ۴۰ درصد مردم معتقدند که ماندن در خانه تاثیری در عدم ابتلا به این بیماری ندارد. در عین حال ۳۰ درصد مردم در استان تهران هیچ مدلی از پیشگیری را رعایت نمیکنند که قابل توجه است. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала