23 سال زندان برای هاروی واینشتین به جرم ارتکاب تجاوز و آزار جنسی

© REUTERS / Lucas Jackson23 سال زندان برای هاروی واینشتین به جرم ارتکاب تجاوز و آزار جنسی
23 سال زندان برای هاروی واینشتین به جرم ارتکاب تجاوز و آزار جنسی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تهیه‌ کننده‌ فیلم و سریال هالیوود به جرم ارتکاب تجاوز و آزار جنسی به 23 سال زندان محکوم شد.

به گزارش اسپوتنیک، هاروی واینشتین، تهیه کننده فیلم و سریال هالیوود به جرم ارتکاب تجاوز و آزار جنسی به 23 سال زندان محکوم شد.

متهم در سالن دادگاه نیویورک بر روی برانکارد و با دستبند حاضر شد. پیشتر گزارش شده بود که وی تحت عمل جراحی برای استنت گذاری قلب قرار گرفته است.

رسوایی بزرگ هالیوود هنگامی رخ داد که واینشتین متهم به آزار و اذیت ده ها زن از جمله بازیگران مشهور مانند آنجلینا جولی، اوما تورمن و اشلی جاد شد. در پی این اتهامات، واینشتین از شرکت خود اخراج شد و مقامات نیویورک تحقیقات درباره وی را آغاز کردند.

هالیوود سرمایه‌گذاری 400 میلیون دلاری عربستان را پس داد - اسپوتنیک ایران
هالیوود سرمایه‌گذاری 400 میلیون دلاری عربستان را پس داد

هاروی واینستاین، ۶۷ ساله، که انتشار اخبار مربوط به آزار و اذیت‌های جنسی او سرآغاز جنبش جدیدی تحت عنوان "می‌تو" در آمریکا شد روز دوشنبه، 24 فوریه، در دادگاه فدرال نیویورک به تجاوز جنسی درجه 3 و جرایم جنسی درجه یک محکوم شد.

آنابلا اسکیورا، یکی از بازیگران سریال "سوپرانوس"، در جلسه‌های اولیه دادگاه شهادت داده بود که واینستین یک شب در اوایل دهه ۱۹۹۰، به شکل غیرمنتظره وارد آپارتمان او در نیویورک شده و به او تجاوز کرده است. این هنرپیشه همچنین شهادت داد که این تهیه‌کننده او را مجبور کرده بود تا رابطه جنسی دهانی برقرار کند.

واینستین همچنین از سوی دو بازیگر دیگر به پنج فقره اتهام مشابه ادعاهای اسکیورا، متهم شده بود. یکی از این بازیگران گفته بود که آقای واینستین در مارس سال 2013 به او تجاوز كرده است. میمی ‌هلی، دستیار تهیه‌كننده فیلم و تلویزیون هم گفته بود که در مارس سال 2006 از سوی واینستین مجبور به سكس دهانی شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала