فروش شکلات‌های کرونایی در فرانسه +ویدئو، عکس

© Photo / Nestle Groupگران ترین شکلات جهان عرضه شد
گران ترین شکلات جهان عرضه شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک قناد فرانسوی شکلاتی‌هایی به شکل ویروس کرونا تهیه و به مشتریان عرضه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، یک قناد فرانسوی دست به ابتکاری جالب زده و شکلاتی به شکل ویروس کرونا درست کرده است که بسیار مورد توجه مشتریان و کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.
ژان فرانسوا پره، فروشنده شیرینی فروشی در فرانسه است که می‌گوید: «مشتری‌هایش از دیدن این شکلات‌ها شگفت‌زده می‌شوند و باعث می‌شود در این دوران سخت، لبخندی به لبشان بیاید. و در این زمانه که پر از نگرانی و تشویش است مهم است که بتوانیم خودمان را آرام کنیم و یکی از بهترین راه‌های برای غلبه بر ترس‌مان لبخند زدن است.»

View this post on Instagram

A post shared by RES (@res_news) on

کاربران این نوآوری را جالب می‌دانند و معتقدند می‌تواند به کم کردن استرس و نگرانی از ابتلا به کرونا در میان مردم کمک کند. برخی دیگر از کاربران، شکل ظاهری این شکلات را بسیار مشابه با تصاویر منتشر شده از ویروس کرونا می‌دانند و خلاقیت این قناد را تحسین می‌کند، این کاربران چنین هنری که به مردم روحیه می‌بخشد را قابل تقدیر می‌دانند.

جمعی از کاربران از تمایل‌شان با تست شکلات کرونایی می‌گویند و مطمئن هستند که برخلاف ترسی که از کروناویروس دارند، طعمی بی‌نظیر خواهد داشت. اما گروهی دیگر همچنان از نام کرونا و هر آنچه که به کرونا مربوط می‌شود ترس دارند و امیدوارند این سبک از شیرینی در ایران باب نشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала