حمله شدید اللحن مقتدی صدر به رئیس جمهور آمریکا

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / حمله شدید اللحن مقتدی صدر به رئیس جمهور آمریکا
حمله شدید اللحن مقتدی صدر به رئیس جمهور آمریکا
 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رهبر جریان صدر عراق، رئیس جمهور ایالات متحده را عامل شیوع ویروس کرونا دانست.

به گزارش اسپوتنیک، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق به شدت به مواضع دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا حمله کرده و او را عامل شیوع ویروس کرونا دانست.

در حساب توئیتری منتسب به مقتدی صدر آمده است: ما دست به اقدام بزرگ علیه ویروس کرونا می زنیم و اگر دخالت ما نبود اوضاع به مراتب بدتر می شد. ای ترامپ تو و امثال تو متهم به شیوع این بیماری هستید به ویژه که بیشتر کسانی که از آن رنج می برند مخالفان آمریکا هستند.

در ادامه این پیام آمده است: ای ترامپ تا دیروز مدعی بود که آمریکا امپراتوری های بزرگ را نابود کرده و تروریسم را درهم کوبیده است و امروز هم با ویروسی که با چشم دیده نمی شود مبارزه می کنی!! از خودت خجالت نمی کشی.

رهبر جریان صدر عراق می‌افزاید: ای ترامپ، جنگ ها و اشغالگری ها و فقر و درگیری های شما سراسر جهان را فراگرفته است و امروز مدعی هستی که تو معالج هستی. این بیماری جز به علت سیاست های بیخردانه تو شیوع پیدا نکرده است.

وی در انتها تصریح کرد: ای ترامپ هر درمانی که از سوی تو و شرکتهای آلوده ات، صادر شود را نمی خواهیم ما به خدا پناه می بریم ای ترامپ، و درمان تو و شرکایت را نمی خواهیم. تو فقط دشمن خدا نیستی بلکه دشمن ملتها هستی و ویروس صلحی هستی که جنگ ها و آفت ها را اشاعه می دهی.

​گفتنی است ویروس کرونا در عراق به رغم افزایش تدریجی دما در برخی مناطق این کشور، همچنان در حال گسترش است و بر اساس آمار وزارت بهداشت عراق به مرز ۷۰ نفر رسیده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала