چهره های معروف ایران که بر اثر کرونا ویروس جان باختند

© Sputnik / Anton Bystrov /  مراجعه به بانک تصاویر چهره های معروف ایران که بر اثر کرونا ویروس جان باختند
چهره های معروف ایران که بر اثر کرونا ویروس جان باختند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
افراد زیادی در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که شخصیت‌های سیاسی ایرانی در این میان به چشم می‌خورند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از افکار نیوز، مدتی است که ویروس تقریبا خطرناکی بنام کرونا از چین به تمام جهان شیوع پیدا کرده و هم اکنون نیز کشور‌های متعددی را درگیر کرده است. از چین تا نیوزیلند و حتی آمریکا و کشور‌های اروپایی مانند فرانسه و آلمان به این ویروس مبتلا شده‌ اند.

ویروس کرونا تاکنون در بسیاری از کشور‌های جهان تعداد زیادی را مبتلا کرده و تعدادی دیگر را نیز به کام مرگ کشانده است.

این ویروس جدید در ایران نیز بنا به گفته های کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ایران، تاکنون ۸۰۴۲ نفر را مبتلا کرده که متاسفانه ۲۹۱ بر اثر این ویروس جان خود را از دست داده‌اند؛  از این تعداد جانباختگان بخشی از آن ها چهره‌های معروف و اشخاص سیاسی هستند.

حسین شیخ‌الاسلام ، یکی از این چهره‌هاست، وی معاون امور بین‌ الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بود که سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی، معاونت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و نمایندگی ایران در سوریه را در کارنامه خود داشت.

سید محمد میرمحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هم صبح روز دوشنبه دوازدهم اسفند در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت.

احمد تویسرکانی رئیس سابق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مشاور رئیس قوه قضائیه هم چند روزی در بیمارستان بستری بود اما هنوز مشخص نیست فوت وی به دلیل ابتلاء به بیماری کرونا بوده و یا سابقه بیماری قلبی موجب درگذشت وی شده است.

حجت الاسلام سیدهادی خسروشاهی، محقق و دانشمند که طی چند روز در قم گرفتار بیماری کرونا شد، کهولت سن نیز موجب شد تا تلاش پزشکان به نتیجه مطلوب نرسد و ایشان صبح روز هشتم اسفند بر اثر این بیماری درگذشت.

حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محسن حبیبی تولیت حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی تهران و داماد آیت الله سیدابراهیم خسروشاهی، پس از یک دوره بیماری در سن ۸۱ سالگی بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرد.

محمد علی رمضانی دستک کاندیدای منتخب مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ  ۱۰ اسفند بر اثر کرونا دار فانی را وداع گفت.

رضا پورخانعلی مدیر جهاد کشاورزی رودبار به دلیل داشتن علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان رازی بستری بود که به علت وخامت حالش درگذشت.

مجتبی فاضلی رئیس دفتر آیت الله شبیری زنجانی بر اثر بیماری کرونا در گذشت.

فاطمه رهبر منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی صبح روز هفدهم اسفند بر اثر ابتلا به بیماری کرونا دارفانی را وداع گفت.

محمدرضا راه چمنی دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی و نماینده ادوار مجلس امروز در اثر بیماری کرونا درگذشت.

فرزاد تذری مسئول اسبق بررسی و تحلیل معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از پایه گذاران هفته نامه "صبح صادق" صبح امروز در بیمارستان بقیه الله تهران بر اثر ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала