منبع احتمالی پخش کرونا در آمریکا شناسایی شد

© Photo / Public domain / CDC/ Alissa Eckert, MS; Dan Higgins, MAMمنبع احتمالی پخش کرونا در آمریکا شناسایی شد
منبع احتمالی پخش کرونا در آمریکا شناسایی شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نشست مدیران شرکت بیوتکنولوژی و دارویی آمریکایی بیوژن در بوستون می تواند به منبعی برای پخش ویروس جدید کرونا در ایالات متحده تبدیل شود.

به گزارش اسپوتنیک، وال استریت ژورنال درباره منبع گسترش کرونا ویروس در آمریکا اعلام کرد: نشست مدیران شرکت بیوتکنولوژی و دارویی آمریکایی بیوژن در بوستون می تواند به منبعی برای پخش ویروس جدید کرونا در ایالات متحده تبدیل شود و بخاطر وجود کرونا در برخی از شرکت کنندگان این نشست، بیش از 20 نفر می توانند به این ویروس آلوده شوند.

حدود 175 مدیر شرکت بیوژن که در نقاط مختلف آمریکا و جهان کار می کنند در یک نشست استراتژیک در تاریخ 26 تا 27 فوریه در بوستون شرکت کردند. هفته گذشته برخی از شرکت کنندگان در این رویداد با مراجعه به پزشکان اعلام کردند که دارای علائمی مانند آنفلوآنزا هستند. پس از آن کرونا در آنها تشخیص داده شد، از جمله یکی از مدیران ارشد این شرکت که نام وی اعلام نشد. به همه حاضرین در این رویداد دستور داده شده است كه حداقل 14 روز در خانه بمانند.

بر این اساس، ایالت ماساچوست با 32 مورد ابتلا بیشترین مبتلایان را داشته که ممکن است به خاطر این نشست باشد و همچنین دو مورد در ایندیانا، پنج مورد در کارولینای شمالی و یک مورد در فلوریدا ثبت شده است که شیوع تمام این موارد می تواند از این نشست باشند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала