چین از شر کرونا خلاص می‌شود

© AFP 2023 / Wang Zhaoپکن پایتخت چین
پکن پایتخت چین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در کشور چین به غیر از «ووهان» هیچگونه مورد ابتلا به ویروس کرونا به ثبت نرسیده است.

به گزارش اسپوتنیک با استناد به آمار کمیته دولتی بهداشت چین، در کشور چین به غیر از «ووهان» هیچگونه مورد ابتلا به ویروس کرونا به ثبت نرسیده است.

در این گزارش آمده است:« طی روز 9 مارس فقط دو مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا به ثبت رسید که از خارج از کشور وارد شده است. یک مورد وارداتی کرونا در پکن و یک مورد در گانچو به ثبت رسیده است.  تعداد کل مبتلایان وارداتی  به 69 نفر رسیده است.

 

روز 7 مارس در سراسر چین 44 مورد ابتلا به ثبت رس

واردات وسایل پزشکی به چین توسط غول نفتی این کشور - اسپوتنیک ایران
واردات وسایل پزشکی به چین توسط غول نفتی این کشور
ید که 41 مورد در «هوبی» بود.

تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در 104 کشور به بیش از 110 هزار نفر افزایش یافته است. از این تعداد 81 هزار نفر در چین  هستند و فوتی های چینی 3136 نفر اعلام شدند و تعداد 60 هزار نفر بهبود یافتند.

سخت ترین وضعیت کرونایی در ایتالیا مشاهده می شود که تعداد مبتلایان به 9100 نفر افزایش یافته است که 463 نفر از این تعداد جان خود را از دست دادند. در روسیه تعداد 20 نفر  مبتلا به این ویروس شدند.

بر طبق آمار داخلی ایران، تا کنون 2394 نفر از مبتلایان به کرونا بهبود یافته‌اند و تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس 595 نفر است که با احتساب آمار گذشته، در مجموع به 7161 نفر می‌رسد. در 24 ساعت گذشته 43 نفر جان خود را از دست داده‌اند که مجموع فوتی‌ها به 237 نفر می‌رسد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала