حمام تپاله و پِهن در مقابله با کرونا + ویدئو

© Fotolia / Yellowهند
هند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ساکنان یکی از شهرهای هند معتقدند که حمام تپاله گاو بهترین شیوه پیشگیری از ابتلا به ویروس کروناست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از News Flare، ساکنان یکی از شهر های هند معتقدند که حمام تپاله گاو بهترین شیوه پیشگیری از ابتلا به ویروس کروناست.

یکی از شرکت کنندگان در این حمام تپاله‌ای گفت که پِهن و تپاله گاو بهترین چیز برای مقابله با این بلاست که جهان را دربرگرفته است.

در 31 دسامبر سال 2019، مقامات چینی از شیوع ذات الریه پنومونی ناشناخته در شهر ووهان در بخش مرکزی این کشور (استان هوبی) به سازمان بهداشت جهانی اطلاع دادند. کارشناسان عامل ایجاد کننده بیماری را شناسایی کرده اند، این یک ویروس جدید است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت ایران در هجدهمین روز از شیوع ویروس کرونا در کشور، شمار مبتلایان به ویروس کرونا به 5823 هزار نفر رسیده و 145 نفر نیز جان خود را از دست داده اند. همچنین 1669 نفر نیز بهبود یافته و از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

سازمان بهداشت جهانی شیوع این بیماری را فوریتی با اهمیت بین المللی تشخیص داد و نام رسمی آن را بیماری COVID-19 گذاشت. تعداد مبتلایان آلوده در چین از 80 هزار نفر فراتر رفته است، 2912 نفر جان باختند، بیش از 44 هزار و 500 نفر نیز درمان شده اند. موارد ابتلا در خارج از چین، براساس آخرین اطلاعات سازمان بهداشت جهانی، در 61 کشور جهان، تعداد 8700 مبتلا و 127 نفر فوتی ثبت شده است. تا ظهر روز 2 ماه مارس تعداد مبتلایان در 18 کشور اتحادیه اروپا 2100 نفر و تعداد فوتی‌ها 38 نفر اعلام شده است.

​نوع جدید ویروس کرونا با نام علمی «کووید-19» که ابتدا فکر می کردند نوع ناشناخته ای از ذات الریه (سینه پهلو) است، از دی ماه گذشته در ووهان چین شیوع یافت و از آن زمان تاکنون به بیش از 76 کشور جهان سرایت کرده و شیوع آن هنوز متوقف نشده است.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین اصلی چین از 80 هزار نفر فراتر رفت ، 3012 نفر جان باختند و بیش از 52 هزار نفر نیز درمان شدند. براساس آخرین آمار سازمان بهداشت جهانی ، تعداد مبتلایان در خارج از چین در 76 کشور از 12.5 هزار نفر فراتر رفته است و 214 نفر نیز جان باختند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала