ماجرای انتقاد تند و توهین خواننده لس آنجلسی به ساسی مانکن پس از انتشار موزیک ویدئو مبتذل +عکس، ویدئو

© Fotolia / Schumرابطه جنسی معلم و دانش آموز آمریکایی در کلاس درس + عکس
رابطه جنسی معلم و دانش آموز آمریکایی در کلاس درس + عکس  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پویا خواننده لس‌آنجلسی در مخالفت با آهنگ دکتر ساسی مانکن واکنش تندی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پویا پور جلیل خواننده‌‌ی لس‌آنجلسی که بیشتر او را با آهنگ «قطره بارانم» می‌شناسند در واکنش به آهنگ «دکتر» که به عنوان اثری تازه از ساسی مانکن منتشر شد، به تندی از او انتقاد کرد و آن را اثری بدآموز که در تربیت کودکان تاثیر منفی دارد، عنوان کرد.

View this post on Instagram

A post shared by حواشی روز را با ما دنبال کنید (@hashiyehroz) on

او در صفحه خود در اینستاگرام چنین نوشت: «اینکه موسیقی یک سلیقه هستش شکی نیست، اینکه در یک جامعه باید همه جور استایل موسیقی باشه شکی نیست. اینکه فرهنگ خیلی از مردم ما مخصوصا در زمینه موسیقی از دست رفته شکی نیست ولی وقتی میای برای معروفیت دست به هر کاری میزنی (حتی) نابود کردن ذهن و افکار سالم یک بچه که در این دنیای اسفناک پدر و مادرش دارن با بدبختی و زحمت بزرگش میکنن و توی ح*ال میای و بهشون میگی که (همیشه قبل خواب اول دو تا شات بزن بعد بخواب یا همیشه اول اینستا بعد کتاب) باید بگم که تو ح*مزاده‌ایی بیش نیستی و ح*مزاده‌تر از تو همه اونایی هستن که واست کار میکنن یا باهات برنامه اجرا میکنن. هر چند که وقتی تو مثل یک حیوان به بچه خودت هم رحم نکردی چه انتظاری میره که به بچه‌های مردم رحم کنی.»

View this post on Instagram

A post shared by 🎵موزیک انلاین 🎧 (@muzic_online) on

اما این پست از صفحه او پاک شد و او در این رابطه پست دیگری منتشر کرد و چنین نوشت:
«دوستان پست آخر به وسیله خود اینستاگرام پاک شد که احتمال میدم چون رپورت شده ولى مهم نیست اگر بخوام دوباره و صد بار دیگه میتونم پست بزارم و حرف براى گفتن دارم ولى احتمال میدم که خود اینستاگرام هم از خرابى بشریت لذت میبره چون امروز روز یک دکتر نمیتونه پیجشو به رسمیت برسونه ولى دخترى که عکس لخت خودش رو میزاره به مراتب زودتر پیجش رسمى میشه و تیک آبى میگیره. دیگه حرفى براى گفتن ندارم جز اینکه بیدار شوید و ببینید سیستم داره ماها رو به کجاها میبره. اگر براى خودتون مهم نیست فکر بچه‌ها و آیندشون باشین.»

 اما ساسی مانکن در پاسخ به پویا پور جلیل ویدئویی از خود منتشر کرد و از خود دفاع کرد، او گفت: «من همیشه هدفم این بوده که برقصید و شاد باشید، مخصوصا در این حالت وحشتناکی که الان در دنیا بوجود آمده است.. می‌تونید سه دقیقه به چیزی فکر نکنید و فقط برقصید. و اگر خواننده‌ای بخونه که برید دزدی کنید دزدی خیلی خوبه، برید جیب‌بری کنید جیب‌بری مطلوب.. همه بچه‌ها دزد میشن؟! سرانه مطالعه کشور از دیشب به خاطر اون یه بیت من پایین آمده؟! پس با این حساب به بچه‌هایی که تحت تاثیر قرار می‌گیرند بگید عمو ساسی گفته مشروب نخورید و برید درس بخونید.»
بسیاری لز کاربران معتقدند که منطق ساسی مانکن اصلا درست نبوده است و فقط توجیه بدتر از گناه می باشد. به گفته بسیاری از کاربران، او فقط به انتشار بیشتر موزیک خود و پول فکر می کند و دغدغه دیگری ندارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала