طلاق تا پایان سال در ایران ممنوع شد

© Fotolia / Jodie777طلاق تا پایان سال در ایران ممنوع شد
طلاق تا پایان سال در ایران ممنوع شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ثبت نام و پذیرش زوجین متقاضی طلاق تا پایان سال در ایران متوقف شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فرزاد گوهردهی، مدیر کل بهزیستی مازندران از توقف ثبت نام در سامانه نوبت دهی اینترنتی درخواست طلاق به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا پایان سال جاری خبر داد.

تلاش یکپارچه ایران برای مهار کرونا  - اسپوتنیک ایران
تلاش یکپارچه ایران برای مهار کرونا

گوهردهی اظهار داشت: در ادامه اقدامات صورت گرفته در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و به منظور سلامت مراجعین و کارکنان، مطابق با دستورالعمل‌های کشور، ثبت نام در سامانه تصمیم تا اطلاع ثانوی صورت نمی‌پذیرد.

مدیر کل بهزیستی مازندران تصریح کرد: سامانه تصمیم جهت نوبت دهی اینترنتی درخواست طلاق توافقی، طلاق یکطرفه به درخواست زوج و یا زوجه توسط سازمان بهزیستی کشور راه اندازی شده است که لازم است تا افراد پس از اخذ نوبت، به مراکز مداخله به منظور کاهش طلاق مستقر در اورژانس اجتماعی، مراکز مشاوره تحت نظارت سازمان بهزیستی و کلینیک‌های مددکاری اجتماعی مراجعه نمایند و بصورت حضوری از خدمات روانشناختی و مددکاری اجتماعی برخوردار گردند که این امر منجر به تردد و ازدحام می‌شود.

وی در انتها افزود: از آنجاییکه یکی از راه‌های انتقال ویروس کرونا، حضور در فضای بسته و با فاصله‌ی نزدیک از افراد دیگر است بهترین تصمیم عدم ثبت نام و پذیرش زوجین متقاضی طلاق تا مساعد شدن شرایط است که این اقدام در راستای تصمیمات بهزیستی کشور است و در سامانه فوق نیز قید شده است.

گفتنی است، کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت ایران آخرین آمار دولتی مبتلایان و جانباختگان از ویروس کرونا را اعلام کرد که براساس آن تاکنون در ایران ۱۹۴ نفر جان‌باخته و ۶۵۶۶ نفر نیز مبتلا شده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала