50 نفر از زیر آوار هتل تخریب شده در چین بیرون آورده شدند

© REUTERS / CNSphoto 50 نفر از زیر آوار هتل تخریب شده در چین بیرون آورده شدند
50 نفر از زیر آوار هتل تخریب شده در چین بیرون آورده شدند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
از زیر آوار ساختمان هتل فرو ریخته در چین 50 نفر بیرون آورده شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه شینجینبا، امدادگران موفق شدند 50 نفر را از زیر آوار هتلی که در استان چینی فوجیان فرو ریخت، خارج کنند اما طبق گفته این نشریه، دو نفر از آنها جان باخته بودند.

ساختمان شش طبقه هتل سین کیشیا اکسپرس، ساخته شده در سال 2018، روز شنبه حوالی ساعت 19.15 به وقت محلی (ساعت 14.45 به وقت تهران) در منطقه لیچنگ از منطقه شهر کوانژو فرو ریخت. حدود 70 نفر در زیر آوار هتل حضور داشتند.

فرو ریختن یک هتل در چین - اسپوتنیک ایران
فرو ریختن یک هتل در چین

لازم به ذکر است که از این هتل برای قرنطینه كسانی كه از نزدیک با بیماران کرونایی تعامل داشتند استفاده شد. در قرنطینه هتل، ساکنان منطقه با شرایط شدید بیماری قرار داشتند. میهمانان اجباری هتل مریض نبودند، مشکوک به عفونت نبودند، اما تحت قرنطینه اجباری قرار گرفتند، زیرا احتمالاً می توانستند با افراد آلوده در تماس نزدیک باشند.

نوع جدید ویروس کرونا با نام علمی «کووید-19» که ابتدا فکر می کردند نوع ناشناخته ای از سینه پهلو است، از دی ماه گذشته در ووهان چین شیوع یافت و از آن زمان تاکنون به نزدیک به 100 کشور جهان سرایت کرده و شیوع آن هنوز متوقف نشده است.
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان از مرز 100 هزار نفر گذشته و به 103946 نفر رسیده است. از این میان 58529 نفر سلامتی خود را بازیافته و 3524 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала