پادشاه عربستان سعودی با حضور مقابل دوربین به شایعات پایان داد

© AP Photo / Hassan Ammarپادشاه عربستان سعودی با حضور مقابل دوربین به شایعات پایان داد
پادشاه عربستان سعودی با حضور مقابل دوربین به شایعات پایان داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان سعودی با حضور در مقابل دوربین ها با دو سفیر جدید این کشور پیش از آغاز ماموریتشان گفت و گو کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان روز یکشنبه برای اولین بار پس از انتشار شایعانی مبنی بر احتمال مرگ وی در مقابل دوربین ها حاضر شد و با دو سفیر جدید این کشور پیش از آغاز ماموریتشان گفت و گو کرد.

خبرگزاری رسمی عربستان (واس) تصویری را از دیدار سفیران جدید این کشور در اوکراین و اروگوئه با پادشاه سعودی و مراسم ادای سوگند آنها منتشر کرد و شبکه خبری "الاخباریه" نیز ویدئویی را از دیدار سفیران جدید عربستان با پادشاه این کشور پخش کرد.

فعال سعودی: لبنان برای مبارزه با فساد به شخصی مثل بن سلمان نیاز دارد - اسپوتنیک ایران
فعال سعودی: لبنان برای مبارزه با فساد به شخصی مثل بن سلمان نیاز دارد

تصاویر و ویدئوهای دیدار پادشاه عربستان با دیپلمات های این کشور در حالی در رسانه های سعودی منتشر شده است که روز قبل و همزمان با موج دستگیری اعضای ارشد خاندان سلطنتی، شایعاتی مبنی بر احتمال مرگ وی قوت گرفته بود.

مجتهد، کاربر توییتری افشاگر اسرار خاندان سعودی روز شنبه در توییتی و در واکنش به دستگیری شماری از خانواده پادشاهی سعودی نوشته بود که سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان سعودی یا مرده و یا در حال مرگ است. این افشاگر اسرار خاندان سعودی افزوده بود که محمد بن‌سلمان، ولیعهد عربستان قصد دارد بیانیه‌ای منتسب به پادشاه را در ارتباط با کناره‌گیری از قدرت منتشر کند که در آن، او را به جانشینی خود انتخاب خواهد کرد.

بسیاری دستگیری محمد بن نایف، ولیعهد پیشین عربستان و احمد بن عبدالعزیز، برادر شاه سعودی به اتهام خیانت در جمعه گذشته را به معنای حذف رقبای جدی محمد بن سلمان، ولیعهد جوان عربستان برای رسیدن به تخت سلطنت پس از مرگ احتمالی و یا استعفای پدرش از قدرت ارزیابی می کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала