تبلیغ ماسک های پزشکی در فیسبوک ممنوع خواهد شد

CC0 / / تبلیغ ماسک های پزشکی در فیسبوک ممنوع خواهد شد
تبلیغ ماسک های پزشکی در فیسبوک ممنوع خواهد شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فیسبوک تبلیغ ماسک های پزشکی را به طور موقت ممنوع خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت آمریکایی فیسبوک تصمیم گرفته است برای جلوگیری از اقدامات سوداگرانه پیرامون نیاز روزافزون به محافظت در برابر کرونا‌ویروس اقدام به ممنوعیت موقت تبلیغات ماسک های پزشکی در این شبکه اجتماعی کند.

نماینده فیسبوک افزود: " ما ممنوعیت موقت تبلیغات و اطلاعیه های تجاری را اعمال می کنیم ... برای فروش ماسک های پزشکی ... تیم های ما از نزدیک وضعیت پیرامون COVID-19 را در نظر دارند و در صورت مشاهده افرادی که در حال تلاش برای کسب درآمد در شرایط اضطراری بهداشت عمومی هستند، بروزرسانی های لازم را انجام می دهند."

ماسک - اسپوتنیک ایران
ممنوعیت فروش ماسک در حراج اینترنتی

پیش از این مشخص شده بود که فیس بوک ممنوعیت تبلیغاتی را در زمینه محافظت در برابر کرونا ویروس یا درمان آن اعمال کرده است و همچنین قصد خود را برای مبارزه با انتشار اطلاعات نادرست درباره COVID-19 و حذف محتوا با اظهارات دروغین یا نظریه های توطئه را اعلام کرده است.

نوع جدید ویروس کرونا با نام رسمی «کووید-19» که به عنوان نوع ناشناخته ای از سینه پهلو معرفی شده است، از دی ماه گذشته در ووهان چین شیوع یافت و از آن زمان تاکنون به بیش از 76 کشور جهان سرایت کرده و شیوع آن هنوز متوقف نشده است.
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین اصلی چین از 80 هزار نفر فراتر رفت، 3070 نفر جان باختند و بیش از 55 هزار نفر نیز درمان شدند. براساس آخرین آمار سازمان بهداشت جهانی، تعداد مبتلایان در خارج از چین در 76 کشور از 12.5 هزار نفر فراتر رفته است و 335 نفر نیز جان باختند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала