همسر حاکم دبی دلیل فرار خود را افشا کرد

© REUTERS / Toby Melvilleهمسر حاکم دبی دلیل فرار خود را افشا کرد
همسر حاکم دبی دلیل فرار خود را افشا کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هیا، همسر شیخ محمد بن راشد آل مکتوم حاکم دبی که به همراه فرزندانش و مقدار زیادی پول از دست شوهرش فرار کرده، دلیل اصلی این کار خود را افشا کرد.

به گزارش اسپوتنیک، وی گفت که همسرش قصد داشت جلیله،  دختر 11 ساله خود را به ازدواج محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در آورد.

چرا همسر حاکم دبی فرار کرد؟ + عکس - اسپوتنیک ایران
چرا همسر حاکم دبی فرار کرد؟ + عکس

خاطرنشان می شود که محمد بن راشد اظهارات همسر فراری خود را رد کرده است. به گفته وی ، هیچکدام  از فرزندانش در چنین سنی ازدواج نکرده و یا نامزد نشده است .حاکم دبی گفت:"هیچگونه ازدواج اجباری صورت نگرفته است. این کاری نیست که  پدر بتواند در این سن با دخترانش انجام دهد."

شاهزاده خانم هایا با فرزندانش و برداشتن  40 میلیون دلار از همسرش گریخت. گزارش شده بود که او در اوایل فوریه ناپدید شد. احتمال داده بودند که این زن به همراه دختر 11 ساله و پسر 7 ساله خود در آلمان پنهان شده و درآنجا پناهندگی گرفته باشد.

همچنین می گویند وی پس از این که از طریق محافظ خود از سرنوشت شیخه  لطیفه ، دختر محمد بن راشد مطلع شد ، به خاطر امنیت خود نگران شد. این دختر در مارس 2018 سعی کرده بود از کشورش فرار کند،اما گرفتار شد. رسانه ها گزارش داده بودند  كه او شكنجه و حبس شده بود ، اما اين اطلاعات تأئيد نشده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала