ممنوعیت سفر به استان آذربایجان غربی

© Sputnikممنوعیت سفر به استان آذربایجان غربی
ممنوعیت سفر به استان آذربایجان غربی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایران، ممنوعیت سفری در بسیاری از استان های این کشور وضع شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از عصر ایران، بر اساس تصمیم استانداری آذربایجان غربی، به منظور کنترل ملی کرونا، ورود مسافر به این استان ممنوع است و هتل ها و اماکن گردشگری از پذیرش مسافران خودداری می کنند.

ممنوعیت سفر نوروزی به برخی استان‌های ایران - اسپوتنیک ایران
ممنوعیت سفر نوروزی به برخی استان‌های ایران

 همچنین بر خلاف سال های گذشته که مدارس پذیرای فرهنگیان سراسر اران بودند، امسال هیچ مدرسه در استان آذربایجان غربی مهیای پذیرش نیست.

 زدن چادر و کمپ در محیط های شهری نیز ممنوع اعلام شده است.

شایان ذکر است که پیش از این استانهای اصفهان، مازندران، گیلان، گلستان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، هرمزگان، خراسان رضوی، قم، فارس، یزد، اردبیل، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، قزوین، زنجان، کرمان، سمنان، بندر گناوه، منطقه آزاد ارس - منطقه آزاد ماکو و سیستان و بلوچستان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا محدودیت هایی را برای پذیرش مسافران نوروزی اعلام کردند و حتی ممنوعیت هایی را هم برای پذیرش مسافران و گردشگران نوروزی در اقامتگاه های دولتی ، هتل ها ، مهمانسراها و مدارس و کمپ ها و ورزشگاهها در نظر گرفته اند.

آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر جمعه (شانزدهم اسفند) به 4 هزار و 747 نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به 124 نفر رسیده است، همچنین بیش از 900 نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала