اعلام ضررهای باشگاه های فوتبال ایتالیا به خاطر کرونا + جدول

© Sputnik / Aleksei Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر اعلام ضررهای باشگاه های فوتبال ایتالیا به خاطر کرونا + جدول
اعلام ضررهای باشگاه های فوتبال ایتالیا به خاطر کرونا + جدول  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اگر تا آخر ماه جاری مارس دیدارهای سری A و رقابت های جام های اروپایی بدون تماشاگر برگزار شود، باشگاه های دسته برتر فوتبال ایتالیا، حدود 28.6 میلیون یورو ضرر خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Calcio e Finanza، براساس نتایج تحقیقات انجام شده  ، مشخص شد که یوونتوس تورین بیشترین ضرر را متحمل می شود و درآمد حاصل از فروش بلیط  به میزان 12.3 میلیون یورو را از دست می دهد. در رتبه دوم باشکاه میلان (3.4 میلیون یورو) و در مکان سوم - باشگاه اینتر (2.7 میلیون یورو) قرار دارد. باشگاه پایتخت نشین رم 2.4 میلیون یورو ضرر خواهد کرد.

خاطرنشان می شود که به خاطر ویروس کرونا  ممکن است  32 دیدار در ماه مارس بدون تماشاگر برگزار شود.

نوع جدید ویروس کرونا با نام علمی «کووید-19» که ابتدا فکر می کردند نوع ناشناخته ای از ذات الریه (سینه پهلو) است، از دی ماه گذشته در ووهان چین شیوع یافت و از آن زمان تاکنون به بیش از 87 کشور جهان سرایت کرده و شیوع آن هنوز متوقف نشده است.

تغییر مقر پارلمان اروپا به خاطر کرونا - اسپوتنیک ایران
تغییر مقر پارلمان اروپا به خاطر کرونا

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین اصلی چین از 80 هزار نفر فراتر رفت ، 3012 نفر جان باختند و حدود  55 هزار نفر نیز درمان شدند. براساس آخرین آمار سازمان بهداشت جهانی ، تعداد مبتلایان در خارج از چین در 78  کشور از 12.5 هزار نفر فراتر رفته است و 214 نفر نیز جان باختند.

ایتالیا از لحاظ تعداد مبتلایان به کرونا در اروپا پیشتاز است و ابتلای بیش از 3 هزار نفر در این کشور به ویروس کرونا تأئید شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала