وضعیت رضایت بخش مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه

© Sputnik / Kirill Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر وضعیت رضایت بخش مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه
وضعیت رضایت بخش مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ستاد عملیاتی مبارزه با شیوع ویروس کرونا در روسیه وضعیت شش فرد مبتلا در این کشور را رضایت بخش اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ستاد عملیاتی مبارزه با شیوع ویروس کرونا در روسیه اعلام کرد که وضعیت شش روس که روز جمعه ابتلای آنها به ویروس کرونا تشخیص داده شده است، رضایت بخش است و بیماری این افراد خفیف است.

کاظم جلالی، سفیر ایران در روسیه - اسپوتنیک ایران
جلالی: ایران از روسیه درخواست کمک در مبارزه با کرونا ویروس کرد

پیش از این گزارش شده بود که طی یک روز گذشته در روسیه شش مورد ابتلا به ویروس کرونا در بین شهروندان فدراسیون روسیه ثبت شده است؛  یک مورد در نیژنی نووگورود و پنج مورد در مسکو.

در گزارش وضعیت این مبتلایان آمده است: این بیماری به شکلی بالینی خفیف پیش می‌رود، مراحل درمانی انجام می‌شود. وضعیت بیماران رضایت بخش است.

نوع جدید ویروس کرونا با نام علمی «کووید-19» که ابتدا فکر می کردند نوع ناشناخته ای از ذات الریه (سینه پهلو) است، از دی ماه گذشته در ووهان چین شیوع یافت و از آن زمان تاکنون به بیش از 76 کشور جهان سرایت کرده و شیوع آن هنوز متوقف نشده است.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین اصلی چین از 80 هزار نفر فراتر رفت، 3012 نفر جان باختند و بیش از 52 هزار نفر نیز درمان شدند. براساس آخرین آمار سازمان بهداشت جهانی، تعداد مبتلایان در خارج از چین در 76 کشور از 12.5 هزار نفر فراتر رفته است و 214 نفر نیز جان باختند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала