ورود ماشین های غیربومی به شمال ایران ممنوع شد

© Sputnik / Arina Topolevaورود ماشین های غیربومی به شمال ایران ممنوع شد
ورود ماشین های غیربومی به شمال ایران ممنوع شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد ورود خوردروهای با پلاک غیربومی به استان‌های مازندران و گیلان تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، ورود خوردروهای با پلاک غیربومی به استان‌های مازندران و گیلان تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه‌ای که تردد آنها در محورهای استان ضرورت دارد، بلامانع است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: محور چالوس و آزادراه تهران - شمال (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی مسدود است. تردد در مسیر شمال به جنوب محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه رشت - قزوین روان گزارش شده است. لازم به ذکر است از سفرهای غیرضروری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خودداری کنید.

وی ادامه داد: همچنین به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در محورهای قزوین-رشت، اردبیل آستارا، رامسر _چابکسر تردد وسیله‌های پلاک غیربومی ممانعت بعمل می‌آید.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: تردد از تهران به مازندران ممنوع است. همچنین تردد در محور هراز، فیروزکوه، کرج و چالوس ممنوع شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала