مبارزه با کرونا در ایران: جاده کرج - چالوس مسدود شد

© Photo / IRNAافزایش محسوس تردد در جاده‌های ایران
افزایش محسوس تردد در جاده‌های ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: جاده کرج - چالوس به دلیل پیشگیری از گسترش ویروس کرونا مسدود شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از  خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا گودرزی اظهار کرد: جاده کرج - چالوس به دلیل پیشگیری از گسترش ویروس کرونا مسدود شد و این انسداد تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

رئیس پلیس راه استان البرز تاکید کرد: رانندگان به هیچ عنوان اصرار به تردد در این مسیر نداشته باشند زیرا اجازه تردد به هیچ وسیله نقلیه ای داده نمی‌شود.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج - چالوس درحوزه استان البرز و نیمی دیگر درحوزه استان مازندران قراردارد.

دیروز رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ایران اعلام کرد: تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۳ هزار و ۵۱۳ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۰۷ نفر رسید و همچنین ۷۳۹ نفر تاکنون بهبود یافته‌ اند.

ترس ترامپ از کرونا - اسپوتنیک ایران
ترس ترامپ از کرونا

امروز محمدرضا نجفی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ایران در نامه‌ای به رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه تجربه عدم قرنطینه شهر قم آثار مهیبی بر جای گذاشته است خواستار قرنطینه پایتخت با توجه به گستره ابتلا و تعطیلات پیش رو شد و هشدار داد در صورت مسامحه، وقوع عواقب جبران‌ناپذیر دور از ذهن نیست.

نوع جدید ویروس کرونا با نام علمی «کووید-19» که ابتدا فکر می کردند نوع ناشناخته ای از ذات الریه (سینه پهلو) است، از دی ماه گذشته در ووهان چین شیوع یافت و از آن زمان تاکنون به بیش از 76 کشور جهان سرایت کرده و شیوع آن هنوز متوقف نشده است.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала