سردار سلامی: کرونا می تواند تهاجم بیولوژیکیِ آمریکا باشد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سردار سلامی: کرونا می تواند تهاجم بیولوژیکیِ آمریکا باشد
سردار سلامی: کرونا می تواند تهاجم بیولوژیکیِ آمریکا باشد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده کل سپاه پاسداران ایران اعلام کرد که ویروس کرونا ممکن است تهاجم بیولوژیکیِ آمریکا باشد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: اگر صحنه‌های سخت انقلاب اسلامی بوجود نیامده بود دشمن نمی‌توانست درک کند بین ملت ایران و او هیچ نسبتی وجود ندارد و دشمن باید بداند که ایرانی‌ها هیچگاه مستکبران را خویشاوند خود نمی‌دانند.

بسیاری از مبتلایان به کرونا از آلوده بودن خود بی اطلاع اند - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
بسیاری از مبتلایان به کرونا از آلوده بودن خود بی اطلاع اند

فرمانده کل سپاه پاسداران ایران به شیوع کرونا در این کشور اشاره کرد و گفت: امروز کشور درگیر یک نبرد بیولوژیک است اما همه باید بدانند که کشور با ثبات و استواری نیز این مهم را طی کرده و سال را پایان می‌دهد. امروز هم حتی در مبارزه با این ویروس که ممکن است محصول تهاجم بیولوژیکی آمریکا باشد که در ابتدا به چین و سپس به ایران و سایر نقاط دنیا شیوع پیدا کرده، پیروز خواهیم شد.

سردار سلامی افزود: انصافا مردم در این مدت، ما را سربلند کردند و امروز مردم ثابت کردند که تکیه‌گاه ما هستند و ما نیز تکیه‌گاه مردم هستیم و وقتی به دریای مردم متصل باشیم در همه صحنه‌ها پیروز خواهیم شد.

فرمانده سپاه پاسداران ایران گفت: امروز هم حتی در مبارزه با این ویروس که ممکن است محصول تهاجم بیولوژیکی آمریکا باشد که در ابتدا به چین و سپس به ایران و سایر نقاط دنیا شیوع پیدا کرده، پیروز خواهیم شد و آمریکا بداند که اگر این کار را انجام داده به اهلش بر خواهد گشت و اگر هم کار آمریکا نباشد باز این ویروس مهار خواهد شد.

وی ادامه داد: ما یاد گرفتیم که انقلاب را باید با تغییر الگوهای رفتارمان با مردم و بهبود آن، پیش‌ببریم. ما خیلی از مشکلات را پشت سر گذاشتیم اما هنوز دشمن روی فشار اقتصادی و عملیات روانی تاکید دارد و از هر فرصتی برای اتصال این دو موضوع استفاده می‌کند تا فشار را بر مردم سخت‌تر کند.

سردار سلامی گفت: این فراز آخر مبارزه و نبردمان را مانند گذشته پرافتخار ادامه دهیم و مطمئن باشید به پیروزی نزدیک هستیم و مومنان فتوحات را خواهند دید. خداوند مهربان است و دشمنان ما واقعا درمانده و مستأصل هستند و فرمولی برای پیشروی ندارند و سیاست‌ها و راهبردهای گوناگون به کار بسته‌اند، اما ما باید قوی باشیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала